Het is voor veel Nederlanders al langer een ergernis: de vele reclames op straat.

Het is voor veel Nederlanders al langer een ergernis: de vele reclames op straat.
Gaat het na 7 verkeringvrije jaren dan toch lukken voor Fleur?
Het leven is goed voor de familie Wilbrink uit Borculo.
Het is even wennen: na marketinguitingen van onder andere New York Pizza, de Vegetarische Slager, bol.com, Jumbo, de Rijksoverheid, Statiegeld Nederland, Toto, Febo, Tele2 en Albert Heijn is er straks misschien een campagne te zien waar Donnie geen rol in speelt.
In de laatste aflevering van Keuringsdienst van waarde is zuivelmerk Almhof flink in verlegenheid gebracht. In hun reclame wordt al jaren geroepen dat “alle lof” voor Almhof is. Echter is na grondig onderzoek van de verslaggevers duidelijk geworden dan het in de werkelijkheid slechts gaat om een kwart van alle lof.
Een Amsterdamse man is vandaag op straat geschept door een tram omdat hij zijn Adblocker aan had staan.
Oud-voetballers en bekende Nederlanders mogen niet meer in gokreclames spelen.
Het is een groot bedrijf in Nederland weer gelukt om ook dit jaar weer een eigen ludieke actie rondom Pride te verzinnen.
De Hoogeveensche Courant zal vanaf deze week naast rouwadvertenties ook rouwvoorspellingen plaatsen, zo maakt hoofdredacteur Gerben Rots bekend.
Jij zou zomaar eens flink in de prijzen kunnen vallen.
Van alle advertenties in de Volkskrant zijn de rouwadvertenties het meest effectief, zo blijkt uit een lezersonderzoek. Het lezen van een rouwadvertentie wakkert bij de overgrote meerderheid (78 procent) het verlangen aan om dood te gaan, en een significant deel van de lezers voegt uiteindelijk ook daad bij woord.
In een reclame op televisie is nu iets geestigs te zien: een oude persoon zegt iets waarvan je veel eerder zou verwachten dat een jong persoon het zou zeggen.
De prijs voor beste tv-interview van het jaar gaat naar Arlette Adriani. De presentatrice krijgt de Sonja Barend Award voor haar ‘zakelijke en informatieve’ interview met Decupré-directeur Irene Best in de tv-reclame van Decupré.
Veel mannen kampen met het probleem dat deodoranten van Axe vrouwen nog niet genoeg verleiden.
In de vroege morgen van woensdag 11 november is Enzo Knol overleden.
Merknamen: veel ervan zijn goed, maar wij zien ze graag nog beter. Veel beter. Wijzelf hebben vast het voortouw genomen en maakten de volgende merknamen, concepten en titels beter.
Om kinderen enthousiast te maken voor gezonder eten gaan grote kindermerken samenwerken met groenteboeren.
Driftig zoekend staat Karim voor het schap met de doucheproducten.
Een vaccin tegen Covid-19 is nog niet gevonden, maar over de verspreiding en bekostiging is al druk onderhandeld.
Het zijn spannende tijden voor marketeer Jason. Juist nu, in deze onzekere tijden, kan hij maar niet op originele teksten komen. Deze periode is voor niemand makkelijk, natuurlijk.
Een grote stap vooruit voor het consultancybureau De Consultan.
Marketeer Sander Boersen (37) hecht veel waarde aan de doelstellingen van zijn gezin.
Ben jij graag op en top verzorgd? Streef jij naar pure perfectie? Probeer dan ‘Crème’. Van Skin Cosmetics Hydra-Derma-Perma-Blablabla.
Je had al Amsterdam Beach (Zandvoort) en Amsterdam Castle (Muiderslot), maar de laatste toeristische naamsverandering maakt het wel heel bont: de andere kant van het IJ staat ineens als Amsterdam-Noord op de toeristenkaarten.
Goed nieuws voor de fans van ellenlange overdreven Amerikaanse reclames voor producten die je niet nodig hebt: het eerste seizoen van Tel Sell is vanaf 1 mei te zien op Netflix.
Na maanden intensief politiewerk wist Interpol eindelijk een lang gezochte drugscrimineel te arresteren.
Suitsupply kondigt een nieuwe postercampagne aan waarin modellen te zien zijn die als volwassen baby’s janken.
Hier had uw advertentie kunnen staan is failliet. Het bedrijf was bekend vanwege zijn reclames op billboards, bushokjes en urinoirs.
“Weet je wat we moeten doen? We moeten een viral filmpje maken."
Aquacol Tandpasta wordt aangeraden door negen op de tien tandartsen. Wie is die tiende tandarts en wat bezielt deze idioot? We gingen verhaal halen.
Knalgele hesjes, gummiknuppels, grote petten, neonbestickering en honden; de marketinggeschiedenis van POLITIE kent vele succesverhalen.
Coenraad is met stomheid geslagen: bij hem werken ze dus totaal niet, tampons.
Het is crisis bij IS. Mosul is gevallen, Raqqa is omsingeld. De terreurbeweging ziet nog maar één uitweg: een nieuwe communicatiestrategie.
Vrouwenmepper.nl stopt met het adverteren op GeenStijl. De webshop wil niet geassocieerd worden met het vrouwonvriendelijke platform en zustersite Dumpert.
Het is een oeroude traditie: het overdrijven van het oprichtingsjaar van een biermerk. Al sedert 1468 worden bierflesjes van deze marketingtruc voorzien.