EnzoKnol / YT

Enzo Knol sterft hongerdood nadat hij geen producten meer mocht promoten in vlogs

In de vroege morgen van woensdag 11 november is Enzo Knol overleden. Dat laat zijn management weten op TikTok. De jonge vlogger is omgekomen van de honger nadat hij van een nieuwe mediawet geen producten meer mocht promoten in zijn vlogs.

“Enzo filmde natuurlijk elke seconde van zijn leven”, vertelt z’n manager. “Dus toen hij geen producten meer mocht laten zien op zijn kanalen, had hij niks meer te eten.” De manager doet uitgebreid uit de doeken hoe haar zoon om het leven is gekomen. “Eerst heeft hij nog geprobeerd de inhoud van een paar flessen shampoo op te slurpen, maar ook dat mocht niet volgens de nieuwe mediacode, daarna is hij overgeschakeld op hydrokorrels voor planten, maar ook die zijn natuurlijk niet merkloos, hij begon er toen al heel slecht uit te zien.”

Uiteindelijk heeft Knol het nog een paar weken uitgehouden door vocht van de muren te likken, zo weet z’n manager te vertellen. “Maar het was niet genoeg. Enzo Knol is 27 jaar geworden. Vond je dit een informatief filmpje? Like and subscribe!”


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Ik kan begrijpen dat de vlog van deze jongeman vóór acht uur ‘s avonds geen reclame zou mogen uitzenden. Het probleem is hij dan publiek meer heeft, want kleuters zijn om acht al naar bed.

Reageer