C. Welman / Shutterstock.com

Dit is de gewaagde marketingstrategie waarmee de politie bekend werd

‘Iedereen kent ons’

Knalgele hesjes, gummiknuppels, grote petten, neonbestickering en honden; de marketinggeschiedenis van de politie kent vele succesverhalen. Vandaag vertelt het bedrijf het geheim achter de marketingst
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Er liggen veel kansen in het wildplassen.
Als je je eigen plasbonnen kan sparen. Ik doe hier onderzoek naar. Decriminaliseren werkt. Kijk naar de Tweede Wereldoorlog. Wie draagt er nog een bruin hemd. ik noem maar een zijweg. En als je er genoeg gespaard hebt, dan krijg je een badge. Een van de ideeën voor dit land. Nederland moet weer concurrerend worden.

Reageer
gravatar

tsja, deze slogans van de politie faalde anders en zijn ook vergeten:
Wij van politie adviseren politie
de echte doe-het-zelver kent niet zonder politie
wasmachines leven langer met politie
alle het goeie komt van politiekoeien
politie, now you’re playing with power!
politie, just imagine!
politie, wast een berg, kost een beetje
als het aan de kat lag, kocht hij de politie
politie, aanbevolen door topfokkers

Reageer