Shutterstock: Prasit Rodphan

Nieuwe slogan Amsterdam: ‘Niets te zien hier’

Anti-citymarketingcampagne moet toeristen op afstand houden

Amsterdam heeft genoeg van alle toeristen. De stad gaat daarom aan anti-citymarketing doen. De nieuwe slogan: ‘Niets te zien hier.’ “De anti-citymarketing begint op de luchthaven”, legt Luc
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

potentiele oplossingen:
– vernietig alle treinstations.
– schaf de wallen af
– verbod op coffeeshops
– maak Jan Smit of Frans Bauer mascotte van de stad

Reageer
gravatar

Als er nog 1 Amsterdammer over is en de rest is zwart zal hij gaan demonstreren tegen rassendiscriminatie van zwarten.

gravatar

Bant; “anti zwarte Piet demonstraties in Amsterdam”? Een beetje meer piëteit en wat minder seclusie naar de bewoners van Amsterdam-Zuidoost, a,u.b. Het is nu al zo’n getto! Men spéélt daar geen Zwarte Piet; het is een integraal deel van hun existentiële bestaan. Voor zover ik weet is men bovendien ook nog zwaar ondervertegenwoordigd in de Amsterdamse gemeenteraad, samen met de cohort taxichauffeurs van TCA.
Maitreya (de Liefdevolle) momenteel nog een bodhisattva (een verlicht wezen) die pas een menselijke gedaante zal aannemen als de leer van de Boeddha helemaal is verdwenen. Dus ‘nu seyt wellecome’, te beginnen in Schouwen-Duiveland?

gravatar

Ja poep op de stoep is een groot probleem. (De stront in hun gevoel nog erger.)
De laatste keer dat ik ze serieus nam was toen ik van een Jordanees hoorde dat hij verhuisd was naar een flatje nadat zijn moeder in dat huis was overleden, en dat ze dagelijks zijn toilet controleerden.
Op een gegeven moment begonnen ze mij ook achterna te lopen naar het toilet.
Honderd procent van de mensen zoekt hier iets achter bij mij.
NSB.
Marketing. VAN DE POT GERUKT.

Reageer
gravatar

Nee, Ma. Dit zijn geen specifiek Zeeuwse toestanden. Dit is het gevolg van te pas en te onpas altijd dezelfde kreten uit te spuwen.
Hoewel de Zeeuwse trekpaarden uitgestorven zijn (en die heb je wel nodig om het zooitje uit de slik te krijgen) bestaan de oogkleppen nog steeds.

gravatar

(Het is niet zeker of dit ‘Zeeuwse’ toestanden zijn.)

Met de ov-kaart en de id-kaart waar al mee gelobbyd werd door een bedrijf met overal in de EU contacten met politieke compartimenten die zich met uitvoering bezighouden, konden ze op een geven moment ook niet meer terug omdat er al te veel tijd in gestopt was. Een idee dat begon van een Amsterdammer werd geplagieerd en al doende een mondiaal bedrijf, met een id-kaart in landen als Indonesië en India. Een miljard afnemers maakt het wel rendabel. Wat zit erachter? Hetzelfde principe van Waterlooplein en Albert Cuyp-markt waar ze me vertelden dat er niet meer ‘zomaar een beetje rondgekeken’ mag worden ‘zonder kopen’: “We zijn al lang niet meer de marktlui waar je een beetje af kan dingen enzo, wij zijn echte kooplieden!” Ook daar dachten ze dat de plaats (Waterlooplein) het fenomeen terug zou brengen. Zo zit de hele schijnvertoning van de Amsterdamse democratie in elkaar, voor 99 procent.

gravatar

Het moet beginnen op Schiphol, niet wijzen naar de treinen die die kant op gaan.

Codeer Amsterdam met Mokum!

Tegen de tijd dat ze daar uit zijn veranderen we de naam weer.

Taxi-chauffeurs: rij naar Madurodam!
Nog veel verder weg ook.

Reageer
gravatar

Vergeet ook niet de grachtengordelaars die bij de publieke omroep een open podium voor hun gezwets en menen hoe wij gewone Nederlanders horen te denken.

Amsterdam moet verbannen worden uit Nederland.

Corrie.