Supermarktketen Albert Heijn heeft vandaag bekend gemaakt dat ze ladingen kaas met waardetransport gaan vervoeren.

Supermarktketen Albert Heijn heeft vandaag bekend gemaakt dat ze ladingen kaas met waardetransport gaan vervoeren.
De drie grootste Nederlandse supermarkten hebben de prijzenoorlog verklaard aan de consument. Dat valt te lezen in de wekelijkse folders van Albert Heijn, Jumbo en Plus.
Nu de ongelijkheid in het land blijft groeien en enkel grote bedrijven lijken te profiteren van scherpe belastingvoordelen identificeren steeds meer mensen zich als bedrijf. Zo ook de 27-jarige Chantal uit Deventer, die de ‘V’ in haar paspoort liet veranderen in ‘BV’.
De afgelopen maanden werden Nederlanders geteisterd door torenhoge inflatie, een koopkrachtcrisis en alsmaar stijgende algemene lasten. Het kabinet heeft dit lange tijd aangekeken zonder al te veel in te grijpen.
Amerikanen staan vandaag voor een enorme keuze bij de ‘mid-term elections’.
Door de oplopende inflatie met de daarbij dalende koopkracht komen steeds meer huishoudens in de knel.
Dingen worden wel wat duurder, maar omdat jij, zoals gezegd, heel veel geld hebt, maakt dat allemaal niet zoveel uit.
Nu de inflatie nog verder is gestegen, valt het klanten die hun boodschappen doen bij de Albert Heijn steeds zwaarder: ze voelen zich niet meer veilig op straat met een boodschappentas van deze supermarkt.
"Vroeger at ik in de eerste pauze 8 frikandelbroodjes. In de tweede pauze 9 en na het avondeten at ik dan de overige 13. Opgeteld kwam ik dan op 30 uit. Maar dat is tegenwoordig gewoon niet meer te doen."
Het leven wordt steeds duurder. Gelukkig zijn er genoeg uitjes en dagjes weg voor de hele familie die niet alleen ontzettend plezierig zijn, maar ook nog iets opleveren!
Dankzij de stap naar kleine winkelwagens met vlaggetjes is een volle winkelwagen weer haalbaar voor de gemiddelde consument.
Het zijn pittige tijden voor de 55-jarige Harry uit Rijswijk.
Volgens het CBS (Centraal Bureau Statistiek) is de prijs van het fluitje gestegen van een cent naar twee cent door inflatie.
Naomi en Dennis uit Nijkerk willen graag kinderen, maar hun bankrekening laat niet toe dat ze zich voortplanten.
Steeds meer voedingsmiddelen en dranken zijn onderhevig aan krimpflatie.
Door de inflatie zijn de meeste artikelen in de supermarkt flink gestegen in prijs.
Het vertrouwen in de economie blijft dalen. Volgens de laatste enquête van het CBS is het vertrouwen in de economie nu zelfs lager dan het vertrouwen in vreemde mannen die vanuit een bestelbusje snoep uitdelen.
De inflatie is hoog en dat is niet goed, want zo wordt het geld minder waard!