Cosmeticabedrijf Rituals introduceert een spiksplinternieuwe lijn: The Ritual of Marketing.

Cosmeticabedrijf Rituals introduceert een spiksplinternieuwe lijn: The Ritual of Marketing.
Er is veel kritiek gekomen op het programma de Dansmarathon op SB6 afgelopen weekend.
“Al zijn het maar dertig rozen, drie lingeriesetjes en een nachtje in een sterrenkijk-kubus”
Dit jonge, hippe bedrijf hecht er veel waarde aan dat je buiten werk om geen enkele sociale contacten onderhoudt.
Het zal je maar gebeuren: op je dertigste nog thuis wonen omdat speculatief kapitalisme de huizenmarkt totaal verziekt heeft, voor meer burnouts zorgt en werkelijk alles kapot maakt. Het overkwam Yves uit Diemen.
Steeds meer mensen ergeren zich aan de commercialisering van de herdenking.
De kans is aanzienlijk dat de eau de toilette in het onhandig scheef gevormde parfumflesje lekker ruikt.
Voor wie na Black Friday en Cyber Monday nog niet uitgewinkeld is, is het morgen Thundersickehypercrazyturbo Tuesday.
Eindelijk krijgt de wereld te zien dat beleggingsfraudeurs helemaal niet zo vredelievend zijn als ze zich voordoen
Lange tijd wist niemand wat de Sint de rest van het jaar doet, maar daar is nu verandering in gekomen: de goedheiligman blijkt zijn zakken te vullen met het geven van speeches voor zakenbanken.
Minder dan een week voor aanvang van de nieuwe knikkertijd is de Nederlandse basisschooljeugd opgeschrikt door een plotselinge […]