Shutterstock / polinaloves

Shutterstock / polinaloves

Rituals introduceert nieuwe lijn: The Ritual of Marketing

Cosmeticabedrijf Rituals introduceert een spiksplinternieuwe lijn: The Ritual of Marketing. Deze nieuwe collectie met zeepjes, geurstokjes, badschuim en douchegel is geïnspireerd op de oeroude wetten van de marketing. De heerlijke zweem van bullshit zorgt ervoor dat je lekker ontspant en tegelijkertijd exorbitante hoeveelheden geld uitgeeft aan hele normale producten.

“The Ritual of Marketing vindt haar oorsprong in het oude Amerika en staat voor voorspoed en welvaart”, zegt Rituals-woordvoerder Clara Williams. “Onze kernwaarden voor The Ritual of Marketing zijn ‘luxe’, ‘energie’ en ‘we weten niet waarom mensen dit blijven kopen maar kennelijk doen we iets goed’. Morgen zullen we ook nog speciale gift sets van deze collectie lanceren, net op tijd om cadeau te geven voor Valentijnsdag.”

Wegens gebrek aan succes verlengd! Word nu Vage Kennis om betrouwbaar nieuws nog betrouwbaarderder te maken in deze tijden. Mocht dat je verder niet zoveel uitmaken, maar wil je vooral een gratis boek? Dan krijg je deze maand het jaaroverzicht ‘2023: Toch een Jaar’ erbij als je Vage Kennis wordt. Ga naar speld.nl/abonnementen.


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *