De das veroorzaakt instortingsgevaar op meer dan 40 plekken bij het Nederlandse spoor. Tijd om met harde maatregelen te komen, vindt ProRail. Om de dassen te slim af te zijn, zet het bedrijf vol in op
Wat de heren bedoelen is een ondergrondse vacuümbuis met supersonische wagentjes, waarmee men vanuit Delfzijl in nog geen tien minuten in Frascatie (in de buurt van Rome) bent.
Maarrr dat kost alleen al dertig jaar om de benodigde vergunningen te verkrijgen o.a. door geruzie tussen de partijen van het EU-parlement
Daarna moet er nog vijftig jaar worden geboord, gegraven, buizen gefabriceerd en gelegd. En, als laatste drempel maar niet de minste, moet een speciale internationale OV-kaart worden ontworpen.
Wat de heren bedoelen is een ondergrondse vacuümbuis met supersonische wagentjes, waarmee men vanuit Delfzijl in nog geen tien minuten in Frascatie (in de buurt van Rome) bent.
Maarrr dat kost alleen al dertig jaar om de benodigde vergunningen te verkrijgen o.a. door geruzie tussen de partijen van het EU-parlement
Daarna moet er nog vijftig jaar worden geboord, gegraven, buizen gefabriceerd en gelegd. En, als laatste drempel maar niet de minste, moet een speciale internationale OV-kaart worden ontworpen.
Wij van bouwbedrijf Das bv hebben veel ervaring met het graven en aanleggen van tunnelsystemen …
Alle treinen metro!
En auto’s ook!