Anne Coatesy / Shutterstock

Anne Coatesy / Shutterstock

ProRail graaft ondergronds treinnetwerk onder dassenburchten

De das veroorzaakt instortingsgevaar op meer dan 40 plekken bij het Nederlandse spoor. Tijd om met harde maatregelen te komen, vindt ProRail. Om de dassen te slim af te zijn, zet het bedrijf vol in op
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Wat de heren bedoelen is een ondergrondse vacuümbuis met supersonische wagentjes, waarmee men vanuit Delfzijl in nog geen tien minuten in Frascatie (in de buurt van Rome) bent.

Maarrr dat kost alleen al dertig jaar om de benodigde vergunningen te verkrijgen o.a. door geruzie tussen de partijen van het EU-parlement

Daarna moet er nog vijftig jaar worden geboord, gegraven, buizen gefabriceerd en gelegd. En, als laatste drempel maar niet de minste, moet een speciale internationale OV-kaart worden ontworpen.

Reageer