Abdul Razak Latif / Shutterstock

Femke bestelt online heel warenhuis en retourneert heel warenhuis min 1 broek

De 27-jarige Femke wil graag een nieuwe broek. Ze heeft daarom online een heel warenhuis gekocht. De afdelingen die ze niet nodig heeft, retourneert ze gewoon weer.

Op een bedrijventerrein heeft Femke een leeg magazijn betrokken om alle kleren te passen. “Nou ik ga niet alles passen hoor”, lacht ze terwijl ze langs de stellingen drentelt. “Ik heb twee hectare aan herenmode besteld. Daar heb ik natuurlijk niks aan. Hetzelfde geldt voor alle babykleren. Gelukkig kun je het gratis weer retourneren.”

Femke haalt een broek van een rek. “Mwah. Twee maten te groot en beige vind ik geen mooie kleur. Maar dat wist ik eigenlijk al.” Ze stapt naar buiten en rolt even door de modder. “Nee deze gaat het niet worden. Zoals ik al zei: de broek is te groot.”

Na drie dagen passen heeft Femke eindelijk een broek naar haar wens gevonden: een blauwe spijkerbroek. “En nu alles weer terugbrengen naar de sigarenwinkel”, verzucht ze. “Bizar dat je dat helemaal zelf moet doen.”

Beleef opnieuw het jaar met het meest betrouwbare jaaroverzicht – bestel nu  2019: Nog een jaar


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

LGBTQ+ betekent eigenlijk dat we alles aanpassen aan de naad.
Mannenmode is eigenlijk een verkeerde term.
Het gaat erom de clitoris van binnenuit te stimuleren.
Veel vrouwen krijgen geen orgasme meer enkel door penetratie.

gravatar

Frenkie c.s. is een zielig manneke dat de hele dag met zijn hand aan zijn piemel aan seks ligt te denken.

Redactie, vervang a.u.b. zo snel mogelijk niet alleen de komma, maar het hele bericht.