![](https://hooiberg.speld.nl/wp-content/uploads/shute-670x386.png)
Shutterstock
Uber laat reizigers kiezen of ze onderweg iemand willen aanrijden of niet
'We zijn iedere dag bezig om Uber zo persoonlijk mogelijk te maken voor iedereen.'
Shutterstock
'We zijn iedere dag bezig om Uber zo persoonlijk mogelijk te maken voor iedereen.'
Dit is innovatie! Hier kunnen de conventionele taxi bedrijven nog wat van leren. Men moet eens door gaan krijgen dat intimiderende ruziënde chauffeurs, omrijden en te hoge start tarieven helemaal niks met innovatie te maken heeft.
Updeet! Nu nog beter!
Daunlood nu de nieuwe ep voor het toegevoegde knopje om een FIETSER plat te rijden!
Über
Verplaats je zoals JIJ dat wilt!
De maatschappelijke betrokkenheid staat voorop.
Waarom zit de chauffeur rechts?
Dat was goedkoper.
Om Nederland (homeopathisch of niet) onverdund te houden, heb ik bij Ronald de suggestie gedaan, ook opties toe te voegen over het uiterlijk van de voetgangers. Helaas mag dit weer niet van de linksche gutmensch; iets anders kan ik niet concluderen na het lezen van dit artikel!
Op de weg langs de Oostvaardersplassen reed mij Uberchauffeur een edelhert aan. Ik moest bijbetalen, omdat ik niet had geboekt luxieuse rit. Gelukkig heeft Staatsbosbeheer de bijbetaling vergoed. Het bespaarde namelijk afschietkosten.
Pietje Puk rijdt in zijn vrije tijd in zijn eigen scootmobiel, Red.
Mocht je het hert wel houden?
De verslaggever maakt een behoorlijke fout.
Juist een reguliere rit kan langer duren door het volgen van de verkeersvoorschriften.
Bij een luxe rit wordt niet gestopt bij het aanrijden van een voetganger. Dat spaart veel tijd vergeleken bij de reguliere ritten.