Studio Speld / Shutterstock.com

Ewout maakt paper morgen op de fiets wel af

Morgen moet Ewout zijn eerste paper inleveren. Hij is in september begonnen aan de studie Communicatiewetenschappen. Zijn groepsgenoten zitten al een week te blokken in de universiteitsbibliotheek, maar Ewout werkt liever op de fiets. “Achter zo’n computer word ik na een kwartier al gek, ik doe het liever gewoon ‘s ochtends op de fiets naar college.”

Gelukkig voor Ewout kan hij goed zonder handen fietsen. “Als ik met twee handen typ en me niet teveel laat afleiden door de mensen om me heen, dan haal ik de deadline wel.” Als een vriend hem om half 12 ‘s avonds in de kroeg vraagt of hij niet beter aan zijn paper kan gaan werken, wuift Ewout dat nonchalant weg. “Dan moet ik nu gehaast mijn biertje opdrinken. Daar heb ik nooit zo’n zin in. Komt lekker morgen wel, joh.”

Word nu Vage Kennis van de Speld en krijg gratis het nieuwe jaaroverzicht 2018: Een Jaar’!


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

En deze student is Neerlands hoop voor de toekomst?! Hahaha!
De techniek is er, maar sommigen (velen?) hebben “visionairs” nodig om de technieken samen te voegen tot 1 produkt.
Spraakherkenningssoftware, goede telefoon, microfoon en je kan je paper dicteren. Even snel printen en hup … op naar de summa cum laude.

Reageer
gravatar

Kedeng ik schrijf mijn stukken in de trein,
Dat vindt mijn Brabantse stuk heel fijn,
want na de lange reis zal ik bij haar zijn.
Stukken schrijven duurt een lange nacht,
Kedeng, waarin mijn stuk op mij wacht.

Reageer
gravatar

In China plegen de leerlingen zelfmoord als ze niet hoog genoeg scoren. Ze springen van het dak.
Dat is hoe het moet. Hier kunnen wij in Nederland en in de EU nog wat van leren.

gravatar

De concurrentie met China wordt steeds belangrijker. Ook Guy Verhofstadt zei het, namens de EU. In Groot-Brittannië leren ze na een handelsverdrag van David Cameron met China Chinees op school. We kunnen niet achterblijven. Springen.