YouTube: Wie is de Mol?

Makers Wie Is De Mol hopen dat er dit seizoen niet wéér een saboteur tussen zit

‘Als er weer zo’n klojo alles gaat verzieken dan kappen we er gewoon mee’

De makers van Wie Is De Mol hebben er genoeg van. In de afgelopen seizoenen zat er onder de tien deelnemers telkens een grapjas die het verpestte voor de rest: “We zijn na zestien seizoenen wel zo’n beetje klaar met dat gedonder. Elke keer zo’n klojo die alles gaat verzieken, voor de andere deelnemers is dat niet fair en voor de kijker is het al helemaal niet leuk.”

“De ene keer is het Kees Tol die geld achteroverdrukt, dan is het weer Yvon Jaspers die zit te klooien met portofoons. Het getuigt gewoon van heel weinig respect”, vertelt Han Hansen van productiemaatschappij IDTV. “We sturen ze naar een mooi land, we verzinnen leuke spelletjes voor ze, we zijn het godganse jaar bezig om het ze naar hun zin te maken, maar toch is er áltijd weer een lolbroek die zo nodig grappig moet zijn en het gaat verneuken voor de rest. Dat gaat allemaal van het prijzengeld af. We komen nauwelijks aan het spel toe, we zijn die weken alleen nog maar bezig om de saboteur te vinden.”

Het stoot de makers vooral tegen de borst dat de lolbroeken alles stiekem doen: “Dat je de boel loopt te verzieken is één ding, maar wees dan tenminste wel zo stoer om dat gewoon voor de camera te doen. En als je dan achteraf wel triomfantelijk gaat zitten doen, dan ben je gewoon een lul. Die gasten denken kennelijk dat het hele programma om hen draait.”

Wie is de Mol is niet het enige televisieprogramma dat problemen ondervindt met zijn eigen deelnemers. Expeditie Robinson heeft al jaren last van deelnemers die vergeten voldoende lunchpaketten mee te nemen.


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Als je een beetje googled op die medenerd daar in het midden, dat t-shirt, daar staat een boodschap op.

Avogadro, say no more…

(nee niet het getal van Avocado, Avogadro, sufferds)

(0) ^
• Reageer

Gesponsord door Tele2

Super super super selfie