Hanna Koek

Gênant: Gert-Jan Segers heeft ons jaaroverzicht in de boekhandel laten liggen en nu kan iedereen ’m zomaar kopen

Opnieuw een gênante vergissing van ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers. Hij heeft dit keer het jaaroverzicht van De Speld, 2021: Opnieuw een Jaar, in de boekenhandel laten liggen, en nu kan iedereen ‘m zomaar kopen.

Segers geeft in een tweet aan dat hij inderdaad degene was die het boek in de betere boekhandel heeft laten liggen, en dat nu dít voorval het stomste is wat hem kon overkomen. “Ik ben een mens, en heb mijn exemplaar van 2021: Opnieuw een Jaar, met daarin de beste artikelen van De Speld van het afgelopen jaar én nieuwe exclusieve content, in de boekhandel laten liggen. Sorry..”

Het is nog onduidelijk wat de gevolgen zijn van deze pijnlijke vergissing, en of dit onze verkoopcijfers zal beïnvloeden. Segers heeft inmiddels laten weten een nieuw exemplaar te hebben besteld via de webshop van De Speld.

Uw reactie telt. Juist nu.

gravatar

Een diplomaat zei dat er weinig esoterie te vinden was in de boekhandel hier.
Dat komt door de gereformeerden, die zijn dat allemaal als de duivel. Ook boeken van Thierry Baudet enz. worden geboycot.

gravatar

De Speld op Reis – Binnenhof was heel goed, maar inmiddels niet meer actueel nu de Kamers zijn verhuisd. Wanneer verschijnt De Speld op Reis – Bezuidenhoutseweg en Lange Voorhout ?
Graag spoedig antwoord, zodat ik weer de weg weet in politiek Den Haag.

gravatar

Ik heb nog een vraagje: “Staan de beste reacties er ook in?” Ze zijn nog weleens beter dan de berichten van de redacteuren. Vooral de reacties van de heer Steeds zijn altijd heel sterk.

★★★

Het staat buiten kijf dat het humoristisch is van Matthijs om de ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers een heidens “jaaroverzicht” te laten kopen.

Dat boekwerkje van de De Speld is echter GEEN jaaroverzicht. De laatste maanden van 2021 ontbreken.
Bovendien vermoed ik dat Gert-Jan De Speld niet op internet kan vinden, laat staan de webwinkel.

Matthijs, door deze twee grote missers moet ik twee sterren van de vijf terug in mijn brandkast deponeren.