Gelderlander / Ouwehands Dierenpark Rhenen

Jaaroverzicht met alleen het nieuws over babypanda Fan Xing

2020, het was een moeilijk jaar. Maar als je terugkijkt en corona even buiten beschouwing laat, en je focust je alleen even op babypanda Fan Xing, dan valt het eigenlijk ook wel mee. Bekijk hier het jaaroverzicht zónder corona en mét alleen het nieuws over babypanda Fan Xing.

Babypanda geboren
Deze mag absoluut niet ontbreken: in mei werd de babypanda geboren. Hierdoor werd het nieuwsjaar 2020, wanneer we alleen het nieuws over babypanda Fan Xing bespreken, bepaald.

Babypanda krijgt naam Fan Xing
Het was een bewogen jaar. Na ruim honderd dagen krijgt de babypanda de naam Fan Xing. Een hele mooie naam. Als we alleen kijken naar de woorden ‘babypanda’, ‘Fan’ en ‘Xing’, is één van deze in 2020 zelfs het woord van het jaar.

Fan Xing slaapt alleen maar
2020 jaar was geen jaar zonder spanning. Toen de mensen in november eindelijk mochten komen kijken, sliep Fan Xing alleen maar. ‘Niets aan te doen’, zei iemand nog. Toch is het belangrijk om deze momenten ook niet te vergeten in onze terugblik op het jaar.

Fan Xing klimt en klautert
Wie met oudjaarsavond het glas heft en proost op het afgelopen jaar, zal ongetwijfeld terugdenken aan dit moment: Fan Xing klimt en klautert. Het was niet altijd een makkelijk jaar (denk aan het moment dat Fan Xing alleen maar sliep), maar dat maakt de mooie momenten, zoals deze waarin Fan Xing klimt en klautert, alleen maar mooier.

Uw reactie telt. Juist nu.