RTL Z / Action / Wikimedia Commons / CC BY-SA 3.0 / Lost_in_the_Midwest / EHStockphoto / Resul Muslu / Shutterstock.com / Studio Speld

Action-CEO eet klittenband-dartbord op om te laten zien dat product essentieel is

Ten overstaan van een aanzwellende menigte heeft Action-CEO Sander van der Laan zojuist een klittenband-dartbord opgegeten. Van der Laan wil met deze protestactie laten zien dat de Action wel degelijk essentiële producten verkoopt.

“Je gaat mij niet vertellen dat dit geen levensmiddel is”, zegt van der Laan terwijl hij een stukje klittenband naar binnen schrokt. “Dit is hartstikke lekker. Minstens zo smaakvol als Foam-stickers of een bamboe-schoenenrek. Hoezo moeten wij dicht van de overheid?”

Als Van der Laan is uitgegeten, blijft applaus van de menigte uit. “Willen jullie nog meer bewijs?” snauwt Van der Laan alvorens hij de winkel weer inrent. Even later komt hij terug met een doos vol geurtheelichten, een sierkussen, een flesdop met verlichting, een straaljagerpiloot-outfit, een tafelfontein en een Beauty Star vacuüm-poriënreiniger. “Voor deze jongen is het kerstdiner begonnen. Moeten jullie eens opletten.”


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Vandaag bij de Lidl nog even een stijltang, een paar kaarsen, een doosje playmobil en een popcornmachine gekocht. Dat zijn toch essentiële producten om aan mijn levensbehoeften te voldoen.

Reageer