Olaf Speier / Shutterstock.com

Man blij dat hij voor de tiende keer naar The Bourne Identity met minstens zes reclameblokken kan kijken bij Veronica

De 30-jarige Bas uit Rijnsburg kijkt al de hele week uit naar het weekend. Vanavond gaat hij, voor hem alweer de tiende keer, naar The Bourne Identity kijken met minstens zes reclameblokken tussendoor op Veronica.

“Nee, Netflix is niks meer voor mij. Veel te veel gedoe. Dan ben ik straks 10 minuten kwijt met het zoeken van een film die waarschijnlijk tegenvalt”, vertelt Bas. “Ik wil gewoon lekker op de bank hangen en minstens vier á vijf uur bezig zijn met een film die ik pas negen keer gezien heb. Heerlijk.”


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Dat is een beetje dom.

Als men zo’n programma eerst opneemt, dan kan men vervolgens door de reklameblokken heenspoelen.

Vaak ook al door het opnieuw opstarten van een programma

Praktisch standaard voor me.

Zoiets als cookies weggooien van Speld op PC of telefoon. En het installeren van een ad-blokkade natuurlijk.

Reageer
gravatar

Dat is mij te weinig. Ik kijk nu voor de 15e keer uit naar Lethal Weapon 1, 2, 3 en 4 en dan het liefst met 8 reclameblokken van elk 7 minuten. En volgend jaar weer! Heerlijk!

Reageer