Ga Fullner/landmarkmedia/Kathy Hutchins/Shutterstock

Bij welke Jackson kun je je kind met een gerust hart achterlaten?

Het is de vraag die heel de wereld bezighoudt: kunnen we onze kinderen nog wel veilig bij een Jackson laten logeren? Wij maakten een handig overzicht van alle Jacksons ter wereld, met bijhorend logeer
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Om jarenlang verkracht en misbruikt te worden zeker? Mooi niet.

Dan toch liever een eenmalig spannend douche-partijtje met Michel.

gravatar

We zijn voortdurend het kanaal voor gedachten die zich in onszelf of bij onze familie, vrienden of buren enz. enz. aandienen. Daarom is er Veilig Plassen Nederland.

gravatar

De logica is simpel, Michael Jackson is een volslagen astraal (emotioneel) fenomeen dat aanbeden werd maar waaraan altijd dit soort dingen kleefden die indirect zo door zijn fans geïdealiseerd werden; de hetze naar onschuldige passanten die niet meedreven in de stroom is enkel de andere kant daarvan. Iedereen voorbij de leeftijd van het kindsterretje was niet alleen een ouwe lul maar werd als zodanig vervolgd, dat is de enige ethiek die door de luidsprekers galmt waarmee een hele generatie innerlijk even gedeformeerd is als Jackson eruitzag. Noem het multicultureel. Het is een product net als zijn fans die meedansten de ‘seksueel onderdrukkende’ samenlevingen van het Midden-Oosten plat te bombarderen, te vernietigen en te boycotten. De figuranten moeten onder hun songtitel letterlijk genomen worden als vampiers.

Iemand die een halve zak houtsnippers van een enorme hoop bij een bosje weghaalt of hout sprokkelde werd zo 10 jaar achtereen vervolgd als pedofiel terwijl online als er over wordt gerept, dit wordt verergerd en voortgezet. De slachtoffers van Michael Jackson met hun lijdensweg lijden aan dezelfde liefde als altijd. Van zichzelf. Ze leden er ergens aan dat ze op de verkeerde weg zitten en weten dat niet te plaatsen tot de context duidelijk wordt en hun faam zich in omgekeerde volgorde kan voortzetten.