Ook al kan Francis van de klantenservice er niets aan doen, toch moet hij dood

'Laten we samen even kijken wat nou de beste oplossing is’

Onderzoeksbureau Faction heeft aangetoond dat 87% van de ondervraagden vindt dat Francis van de klantenservice dood moet. Ook al weet 100% van de ondervraagden heus wel dat Francis er zelf niets aan k
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Dit is voor Francis nog maar een kleine stap verder, Werken bij een klachtenservice is immers reeds iedere dag een beetje sterven. Op een dag is het op, De vraag voor mij is : Gaat Francis het zelf doen, of mogen we hem een beetje helpen?

Reageer
gravatar

Francis werkt dus gewoon bij Faction en die wilden hem ontslaan. Vanwege de transitievergoeding bleek dat ter dood brengen voordeliger was (zelfs met de kosten van het onderzoek erbij).

Ik zou er niet willen werken.

Reageer
gravatar

Francis ‘Suikerbossie’ Watanabe spreekt weliswaar Nederlands maar met een baie Zuid-Afrikaanse tongval; hij werkt vanuit een callcenter in Johannesburg waar hij simultaan voor meerdere klantenservices in Nederland de ergernis in ontvangst neemt, o.a. AEX, ABN/Amro, ING, Nuon, Rabo, Talpa, Ziggo, VEB en V&D. Zoals alle eerstelijns-functionarissen wordt hij chronisch onderbetaald, maar de dagelijkse doodsbedreigingen neemt hij met een korreltje zout; niemand weet immers waar hij woont. Oh shit!

gravatar

Excuses voor het ongemak. We zijn nieuwe medewerkers aan het trainen, maar er gaan meer dood dan we kunnen vinden