Jaap van de Venis

Webcaremedewerker NS


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Dat taalgebruik van die NS WebCareMedewerker lijkt verdacht veel op dat van Corrie van Hiernaast.

Zou ze eindelijk een baan hebben gevonden en is het daarom zo stil van haar kant, hier op de Speld?

• Reageer
gravatar

Ook het eenzijdige van het verhaal is zo’n Corrische doorn in het oog.
We zien de actie en de reactie, maar waar is de wederhoor bij de hoor?

gravatar

Tja, dat krijg je met de islamisering van de NS. Hadden ze maar moeten luisteren. Maar nee, te weinig jongeren in de trein geloofden (in zaken als goedwerkende WiFi), dus moest er maar Jihad aan te pas komen. Ik ga voortaan wel met Malaysian Airlines naar mijn werk, nog goedkoper ook.

• Reageer
gravatar

Je moeder spreekt de taal van je doelgroep!

Euh, nee… Dat kwam er wat verkeerd uit…

In ieder geval is het onzin wat je zegt, Logicus. Wij zeggen reageren nooit zo tegen de NS. Ik heb nog nooit een van mijn medereizigers horen roepen: “Je moeder is het eindpunt van deze lijn.”

gravatar

Oud nieuws! Niet de treinen, maar Speld heeft duidelijk vertraging. Deze berichten zijn geplaatst dik een week geleden?

Met de huidige snelheid waarop nieuws zich door ons kikkerlandje verspreid, is dit al op tientallen nieuwssites verschenen, gevolgd door honderd reacties, is het besproken bij de talkshows en zijn er al grappen over gemaakt bij De Kwis en heeft het zelfs al in De Telegraaf gestaan.
En nu draaft De Speld er pas achteraan…

Schande! (Ook al moest ik hierom erg lachen!)

• Reageer
gravatar

Is er eindelijk iemand bij de NS die de reizigers met met meer respect dan normaal behandeld, is het weer niet goed.
Ik kan enigzins wel de verbaasde reactie van de reizigers wel voorstellen, want als men jarenlang als zijnde het laagste vuil wordt behandeld door de NS, is het wel een shock effect wat deze medewerker teweeg brengt.
Eindelijk wordt er een heel erg klein beetje menselijkheid getoont.
Het lijkt zelfs wel of de medewerker de berichten van de reizigers ook zelfs leest, voor hij reageert!
Hij wijkt namelijk af van de interne reactie-beslissingsboom-sheet van de NS.
Vergeleken met alle andere NS-webcare medewerkers, is deze medewerker dus een pareltje. Een…

• Reageer
gravatar

Bah, bovenstaande tekst heeft 670 tekens terwijl maar 500 tekens zijn toegestaan.

Van lange teksten houd ik niet en zeker niet de teksten van reaguurders.

Moderator van De Speld doe er toch iets aan!

Regels zijn er om gehoorzaamd te worden.

Geef die gast toch een IP ban.

Corrie.