Onderzoeksbureau Faction heeft aangetoond dat 87% van de ondervraagden vindt dat Francis van de klantenservice dood moet. Ook al weet 100% van de ondervraagden heus wel dat Francis er zelf niets aan kan doen.
Jacques de Haan (41), een van de ondervraagden: “Francis is waarschijnlijk ook maar gewoon een uitzendkracht zonder enige invloed, dat snap ik ook wel, maar die vuile hufter moet gewoon kapot, snap je?!”
Francis zelf reageert gelaten: “Ja, dit is natuurlijk een erg vervelende situatie, laten we samen even kijken wat we hieraan kunnen doen. Ik zou het zelf ook heel vervelend vinden als ik in uw schoenen stond. Of mijn dood nou werkelijk de oplossing is, dat moeten we eerst nog maar eens even wat beter uitzoeken samen, mag ik ter controle uw postcode, huisnummer en geboortedatum?”
Dit is voor Francis nog maar een kleine stap verder, Werken bij een klachtenservice is immers reeds iedere dag een beetje sterven. Op een dag is het op, De vraag voor mij is : Gaat Francis het zelf doen, of mogen we hem een beetje helpen?
Waarom geen referendum?
Is hier Pia Dijkstra al voor regeringspartij D66 in actie? Als wat? Minister van BiZa?
I’m looking for Francis!
niet iedereen is stripfilmfan om deze te volgen!
Doodgaan is een nieuwe kans; het is het begin van de volgende trede naar weer een nieuw leven, een nieuwe zelfrealisatie.
Spreekt hij Engels en heeft hij een Indisch accent, zo’n dikke tong?
Nee, dat zijn mensen uit Pakistan, India en Bangladesh die u namens Microsoft opbellen en u van uw computerprivacy willen afhelpen.
Ja, menselijk.. Maar fout, en daarom moeten mensen dood.
Francis werkt dus gewoon bij Faction en die wilden hem ontslaan. Vanwege de transitievergoeding bleek dat ter dood brengen voordeliger was (zelfs met de kosten van het onderzoek erbij).
Ik zou er niet willen werken.
Francis ‘Suikerbossie’ Watanabe spreekt weliswaar Nederlands maar met een baie Zuid-Afrikaanse tongval; hij werkt vanuit een callcenter in Johannesburg waar hij simultaan voor meerdere klantenservices in Nederland de ergernis in ontvangst neemt, o.a. AEX, ABN/Amro, ING, Nuon, Rabo, Talpa, Ziggo, VEB en V&D. Zoals alle eerstelijns-functionarissen wordt hij chronisch onderbetaald, maar de dagelijkse doodsbedreigingen neemt hij met een korreltje zout; niemand weet immers waar hij woont. Oh shit!
Even doorbijten, Francis. Je had je naam sowieso al niet mee.
Ja daag, nog minder personeel, sta ik straks nog langer in de wacht.
Excuses voor het ongemak. We zijn nieuwe medewerkers aan het trainen, maar er gaan meer dood dan we kunnen vinden