Met de aanstaande verlaging van de maximumsnelheid verlies je kostbare tijd: sommige automobilisten zitten tot wel vijf minuten langer in de auto. Maar wat kan je doen om die verloren tijd in te hal
Het is de emotie lieve mensen, instincten en driften enzo.. Om valide te compenseren moet men niet met tijd gaan kloten, want daar is eenvoudig aantoonbaar geen wezenlijk verschil. Nee, een lagere snelheidslimiet compenseer je met knokpartijen á la Fightclub, keihard zuipen, verwensingen schreeuwen in een voetbalstadion, of in ernstige gevallen door de moddervette buurvrouw te neuken.
Ik doe al m’n WhatsApp-berichten onderweg in de auto.
Ik zou alleen willen dat ze de wegen wat breder maakten en die irritante andere weggebruikers eens wat meer afstand hielden!
Hardstikke gevaarlijk anders!
Jij bent dus zon persoon die 100 gaat rijden waar je 130 mag. Pfoe
Ja, erg hè ? Ik rijd gelukkig 90 waar ik 120 of 130 mag rijden.
Wel overweeg ik een mand achterop de auto te monteren. Voor iedere euro die een mede-automobilist in de mand gooit, rijd ik een half uur 120 of 20 minuten 130.
Gerelateerd nieuws
De Speld Magazine: Alle coole auto’s die jij toch nooit kunt betalen
Botsauto’s op Amsterdamse kermis vanwege veiligheid uitgerust met rijinstructeur
Automobilisten staken in zuiden van het land
Formule 1-fans betreuren dat kleine groep vrouwelijke fans het voor de rest verpest
goeie tips!
Je kan gewoon door blijven gassen. De snelheidsverlaging is alleen administratief voor de RIVM rekenmodellen.
Hoezo tijdsverlies. Minder files en afsnijdende gekken betekent juist tijdwinst. Wat doe ik met die uren?
Als ik steeds 100 moet rijden heb ik juist tijdwinst, omdat ik nu meestal 90 rijdt. Wat moet ik met die vele extra seconden doen ?
Het is de emotie lieve mensen, instincten en driften enzo.. Om valide te compenseren moet men niet met tijd gaan kloten, want daar is eenvoudig aantoonbaar geen wezenlijk verschil. Nee, een lagere snelheidslimiet compenseer je met knokpartijen á la Fightclub, keihard zuipen, verwensingen schreeuwen in een voetbalstadion, of in ernstige gevallen door de moddervette buurvrouw te neuken.
Tot uw dienst!
Pim had dit beter kunnen verwoorden, vooral die laatste zin. Toch bedankt. U bent professor?
Pim Doesburg? Die heeft nooit iets verwoord, alleen ballen tegengehouden.
Wat maakt het uit. Mijn gemiddelde snelheid naar en na mijn werk ligt rond de 50 km/uur.
Thunberg!?! Jij werkt toch niet? Kleine azijnfontein.
Geen probleem.
Bel me maar.
Ik doe al m’n WhatsApp-berichten onderweg in de auto.
Ik zou alleen willen dat ze de wegen wat breder maakten en die irritante andere weggebruikers eens wat meer afstand hielden!
Hardstikke gevaarlijk anders!
Ik hoef ook niets te compenseren want ik heb snellere vervoersmiddelen die niet in files staan noch snelheidslimiten kennen.
Zoals een privévliegtuig.
Dat zou voor mij niets uitmaken…
Je zou dus wel een hoop CO2 uitstoot moeten compenseren
Ga met de trein, die mag nog wel 130!
Tussen Schiphol en Rotterdam zelfs 160 of (met de Thalys) 230! Dat red je niet met de auto!
Maar in de auto heb ik de hele weg een zitplaats.
Ik zit graag rechtop.
Serieus, dat is gevaarlijk.
Ik hoef niets te compenseren, harder dan 100 kilometer per uur rijd ik nooit.
Don’t worry be happy. 😁😁😁
Corrie.
Jij bent dus zon persoon die 100 gaat rijden waar je 130 mag. Pfoe
Ja, erg hè ? Ik rijd gelukkig 90 waar ik 120 of 130 mag rijden.
Wel overweeg ik een mand achterop de auto te monteren. Voor iedere euro die een mede-automobilist in de mand gooit, rijd ik een half uur 120 of 20 minuten 130.