Door het afkeuren van het stikstofbeleid van de overheid gaat de verhoging van de maximumsnelheid op een aantal snelwegen niet door. Veel weggebruikers vinden dat jammer, want de 30 seconde die je gem
De logica achter de Autobahn wordt nu wel duidelijk, me dunkt.
Het is jammer dat de reageerders die te laat zijn om nog punten te vergelden, nog wat ountebn kunnen krijgen. Daarom probeer ik nadat ‘s avonds, nadat de redactie punten heeft gewaagd,. een eerlijke herveverdeling te maken.
Het enige verstandige commentaar komt, als geheel verwacht, van de vrouw. OK, Jozef heeft ook gelijk dat il n’est ce pas un lapin. Konijnen zeggen niet van die domme dingen.
En Martijn zou moeten leren multi-tasken, maar ja, dat kunnen alleen vrouwen.
Als ik sneller bij de McDrive ben (en weet dat ik sneller weer thuis ben), heb ik meer tijd om rustiger te eten. En rustiger eten is beter voor mijn gezondheid, volgens de huisarts.
“Sneller” lieve mensen, het tegenovergestelde van langzamer is sneller! Het tegenovergestelde van harder is zachter, en gaat niet over de vaart van verplaatsing, maar eerder over textuur en substantie.
(oh dat was lekker, nu even masturberen!)
U bedoelt:
Het tegenovergestelde van harder is zachter, en gaat niet over de mate van vertraging, maar eerder over textuur en substantie.
Nee-nee-nee!!
Vertraging is versnelling!
U begrijpt het tenminste een beetje.
Jij niet, snotneus.
Vertraging is versnelling en geen kleinere snelheid!
Geen lagere snelheid!!
Snelheid is niet aan hoogte gebonden.
Ga je nu maar melden bij de conciërge, je hebt je huiswerk alweer niet gemaakt!
En je schooladvies wordt naar VMBO bijgesteld.
Snelheid is ook niet van omvang gebonden.
Zo te zien bent u een van die zij-instromers uit het bedrijfsleven die van toeten noch blazen weet hoe kennis correct overgebracht moet worden.
Gerelateerd nieuws
De Speld Magazine: Alle coole auto’s die jij toch nooit kunt betalen
Chaos Amsterdamse verkeer na stroomstoring: fietsers negeren stoplichten, toeristen steken roekeloos over en auto’s stoppen niet voor zebrapaden
We willen wel iets zeggen over de man die 132 km/u te hard reed maar we weten niks van auto’s
Hans geeft een cursus EMBO: ‘Eerste Mobiel Bij Ongelukken’
Misschien al opgemerkt, maar toch voor de zekerheid nog even gesignaleerd: 30 seconde —-> seconden/ secondes.
En wat als je 150 mag rijden? Wat doen ze dan? Nog meer masturberen?
De logica achter de Autobahn wordt nu wel duidelijk, me dunkt.
Het is jammer dat de reageerders die te laat zijn om nog punten te vergelden, nog wat ountebn kunnen krijgen. Daarom probeer ik nadat ‘s avonds, nadat de redactie punten heeft gewaagd,. een eerlijke herveverdeling te maken.
Want troptuimelising en niet zonder reden elders?
Vandaar niet naar gisteren.
Ja, veel DUIDELIJKER!!
Een belangrijk voordeel is gemist. Even pissen bij hoge nood is weer mogelijk.
Martin is een stomme puber.
En een jongetje.
Multitasken is te moeilijk, zeker?
Gewoon een penis pomp aanbieden in het basis zorgpakket, dan wordt het compensatie gedrag vanzelf minder!
Compensatiegedrag
Zucht…
2 zelfstandige naamwoorden, dus…
Penispomp, basiszorgpakket, …
Basiszorg-pakket.
Het enige verstandige commentaar komt, als geheel verwacht, van de vrouw. OK, Jozef heeft ook gelijk dat il n’est ce pas un lapin. Konijnen zeggen niet van die domme dingen.
En Martijn zou moeten leren multi-tasken, maar ja, dat kunnen alleen vrouwen.
Vette wagen?!
Is het een frietkot, of viskraam ofzo?
Die mogen toch geen 130?
Als ik sneller bij de McDrive ben (en weet dat ik sneller weer thuis ben), heb ik meer tijd om rustiger te eten. En rustiger eten is beter voor mijn gezondheid, volgens de huisarts.
Ik kan nu in 9 extra zinnen per dag “zeg maar” zeggen. Of “of zo”.
Bizar!!
Die maximum snelheid interesseert me echt geen reet want ik ben diplomatiek onschendbaar.
Dat betwijfel ik!
Totale onzin, want doordat je 10 km/u harder rijdt, stijgt het verbruik van de auto en sta je dus vaker bij de benzinepomp om bij te tanken.
Die marginale tijdwinst van enkele seconden ben je dus dubbel en dwars kwijt aan je extra tankstops.
“Sneller” lieve mensen, het tegenovergestelde van langzamer is sneller! Het tegenovergestelde van harder is zachter, en gaat niet over de vaart van verplaatsing, maar eerder over textuur en substantie.
(oh dat was lekker, nu even masturberen!)
U bedoelt:
Het tegenovergestelde van harder is zachter, en gaat niet over de mate van vertraging, maar eerder over textuur en substantie.
Nee-nee-nee!!
Vertraging is versnelling!
U begrijpt het tenminste een beetje.
Jij niet, snotneus.
Vertraging is versnelling en geen kleinere snelheid!
Geen lagere snelheid!!
Snelheid is niet aan hoogte gebonden.
Ga je nu maar melden bij de conciërge, je hebt je huiswerk alweer niet gemaakt!
En je schooladvies wordt naar VMBO bijgesteld.
Snelheid is ook niet van omvang gebonden.
Zo te zien bent u een van die zij-instromers uit het bedrijfsleven die van toeten noch blazen weet hoe kennis correct overgebracht moet worden.