Het ziet ernaar uit dat Hudson’s Bay eind dit jaar verdwijnt uit het straatbeeld. Het gaat zo slecht dat een faillissement onafwendbaar lijkt. Het mogelijke einde van het warenhuis doet veel nostalg
Je hele leven steeds opnieuw aanpassen aan die klote mode. Stel je voor dat je steeds een nieuw lichaam moet kopen of steeds nieuwe organen. Hetzelfde recept in de medische stand. Daar komen steeds al die nieuwe ziekten van.
Dat is om die spijkerbroek strak in je snee te krijgen.
Om je erectie-lul goed te laten uitkomen bij bij schandknapen.
Dat Watje (Sissy-Boy, red.) verdwijnt is veel erger. Daarmee verdwijnt uit onze mooie stad de laatste verkoper die wij lekker kunnen plagen.
Wat vervangt er de bloemenkar van onze Janus Kiep (Den Bosch, 6 oktober 1914 – 5 oktober 1981), moge zijn ziel in de hemel rusten in vrede. Welke verkoper durft dat aan?
Watjes (Sissy-Boys, red.) kunnen zicht richten tot het gemeentebestuur. Er is echter wel heel veel geduld nodig voor een besluit van de gemeenteraad. Denk aan minstens een jaar of vijf.
Videobanden &Diaraampjes zijn niet meer van deze tijd, maar ze waren wel betaalbaar.
Hudson’s Bay heeft weliswaar het voordeel dat de producten duur zijn, maar de chique baaitabak, havenarbeiderssigaretten en havenbaronsigaren van het vanouds populaire merk Hudson worden nauwelijks meer verkocht.
Ook ik ben overigens lang geleden gestopt. Met videobanden en diaraampjes.
Onjuist.
V en D:
VanzigzelfDrammerig.
Vrees & Droomman, toch?
Vond ik altijd wel poezisch.
Prachtige tegenstelling.
Ach, vroeger!
Gerelateerd nieuws
Alleen 90’s kids kennen dit
Seks bij de eerste keer winkelen op afspraak, not done?
Het dooit: schoenverkopers kunnen de vraag nog maar amper aan
Doek valt voor Wilma’s Faxmachine- en CD Romspeciaalzaak: ‘Door corona’
de Hudson Bay was gedoemd te mislukken als ze op de CD-afdeling geen CD’s verkopen van DJ Emile Roemer
Je hele leven steeds opnieuw aanpassen aan die klote mode. Stel je voor dat je steeds een nieuw lichaam moet kopen of steeds nieuwe organen. Hetzelfde recept in de medische stand. Daar komen steeds al die nieuwe ziekten van.
Dat is om die spijkerbroek strak in je snee te krijgen.
Om je erectie-lul goed te laten uitkomen bij bij schandknapen.
Dat Watje (Sissy-Boy, red.) verdwijnt is veel erger. Daarmee verdwijnt uit onze mooie stad de laatste verkoper die wij lekker kunnen plagen.
Wat vervangt er de bloemenkar van onze Janus Kiep (Den Bosch, 6 oktober 1914 – 5 oktober 1981), moge zijn ziel in de hemel rusten in vrede. Welke verkoper durft dat aan?
Watjes (Sissy-Boys, red.) kunnen zicht richten tot het gemeentebestuur. Er is echter wel heel veel geduld nodig voor een besluit van de gemeenteraad. Denk aan minstens een jaar of vijf.
Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Janus_Kiepoog
Waarom was V&D eigenlijk van naam veranderd?
Videobanden & Diaraampjes zijn niet meer van deze tijd, maar ze waren wel betaalbaar.
Hudson’s Bay heeft weliswaar het voordeel dat de producten duur zijn, maar de chique baaitabak, havenarbeiderssigaretten en havenbaronsigaren van het vanouds populaire merk Hudson worden nauwelijks meer verkocht.
Ook ik ben overigens lang geleden gestopt. Met videobanden en diaraampjes.
Onjuist.
V en D:
Vanzigzelf Drammerig.
Vrees & Droomman, toch?
Vond ik altijd wel poezisch.
Prachtige tegenstelling.
Ach, vroeger!