Talpa inmiddels genoeg privé-informatie verzameld voor de roast van Johnny de Mol

Het nieuwe Smart Data Platform van Talpa heeft de meest intieme gegevens van Johnny de Mol verzameld die als materiaal dienen voor zijn ‘roast’ op Comedy Central. Zijn vader John de Mol heeft er persoonlijk op toegezien dat al het online gedrag van zoon Johnny inzichtelijk is voor de BN’ers/roasters die meedoen.

“Het Smart Data Platform is een splinternieuw platform dat we uitgebreid hebben getest op Johnny. En het blijkt bijzonder goed te werken, want we weten nu niet alleen wat voor zoektermen hij gebruikt op Pornhub, maar bijvoorbeeld ook dat hij hele dagen naar K-pop luistert en dat hij volgende week een donkergroene Opel Astra gaat kopen”, vertelt John de Mol trots.

De Mol kan niet wachten tot hij het eindproduct van de uitgebreide data analyse van zijn zoon kan zien: “Ik ben erg benieuwd wat de BN’ers gaan doen met die foto’s van Johnny’s medische geschiedenis.”

Kijk dinsdag 18 december om 20.30 uur naar The Roast of Johnny de Mol op Comedy Central.


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *