Vrijwel elke ondernemer heeft ermee te maken: energiemaatschappijen die je onder valse voorwendselen telefonisch lastig vallen om je gas en elektra aan te smeren. Zo ook grafisch ontwerper Jorrit Post
Kosten die je kunt besparen door van ebergieleverancier te switchen: €100 per jaar. Onkosten per jaar door steeds terugbellende en stalkende kl*te energievertegenwoordigers: € 3000
Van die arme dameskapper Eugène de la Cheveaux is alleen maar bekend dat hij door vriendelijke jonge mannen in witte jassen werd weggebracht, terwijl hij was gekleed in een hemd met lange mouwen, dat hij merkwaardigerwijs achterstevoren droeg.
Naar verluid had hij even daarvoor contact met de KVK had gehad om de naam van zijn bedrijf te wijzigen van Salon Chez Eugène naar Fuck Off Belastingdienst.
Ter nuancering: Het zijn niet louter debielen die deze onzin (proberen te) verkopen. Er zitten ook hopeloze (ex-)werklozen bij die uit wanhoop dan maar deze baan aangenomen hebben. De echte debielen zitten bij de Partij die verliefd is op de Marktwerking (PdviodM) Zonder hen was het nooit zover gekomen. Werden er niet volledig overbodig kapitalen uitgegeven aan reclame en hadden we geen last gehad van grijpgrage maserati debielen.
Wilt u de discussie alstublieft wel serieus nemen? Het is een reëel vraagstuk en daar komen we niet uit door zomaar de werkelijke problemen aan te kaarten.
Prima idee!
Maar het risico bestaat dat er per ongeluk vestigingen van hetzelfde bedrijf ontstaan.
Ik heb mijn bedrijfsnaam veranderd in fuck de KvK. Beetje graaien over de rug van ondernemers
Kosten die je kunt besparen door van ebergieleverancier te switchen: €100 per jaar. Onkosten per jaar door steeds terugbellende en stalkende kl*te energievertegenwoordigers: € 3000
Van die arme dameskapper Eugène de la Cheveaux is alleen maar bekend dat hij door vriendelijke jonge mannen in witte jassen werd weggebracht, terwijl hij was gekleed in een hemd met lange mouwen, dat hij merkwaardigerwijs achterstevoren droeg.
Naar verluid had hij even daarvoor contact met de KVK had gehad om de naam van zijn bedrijf te wijzigen van Salon Chez Eugène naar Fuck Off Belastingdienst.
Ter nuancering: Het zijn niet louter debielen die deze onzin (proberen te) verkopen. Er zitten ook hopeloze (ex-)werklozen bij die uit wanhoop dan maar deze baan aangenomen hebben. De echte debielen zitten bij de Partij die verliefd is op de Marktwerking (PdviodM) Zonder hen was het nooit zover gekomen. Werden er niet volledig overbodig kapitalen uitgegeven aan reclame en hadden we geen last gehad van grijpgrage maserati debielen.
Wilt u de discussie alstublieft wel serieus nemen? Het is een reëel vraagstuk en daar komen we niet uit door zomaar de werkelijke problemen aan te kaarten.
Prima idee!
Maar het risico bestaat dat er per ongeluk vestigingen van hetzelfde bedrijf ontstaan.
Wat is er mis met Franchisen ?
Flikker op, dat was toch de ID?
Hoe kan ik hier nu op reaguren?!