Studio Speld / Shutterstock

Caissières bevestigen: ‘Als jij wc-papier afrekent zien wij je poepend voor ons’

Supermarktcaissières hebben deze week bevestigd wat men al jaren vreest: dat ze klanten poepend voor zich zien als ze een pak wc-papier afrekenen. Met name bij klanten met een afgewende blik, rode wangen en drie voordeelverpakkingen extra zacht wc-papier spelen caissières intern gedetailleerde scènes af.

Volgens de 18-jarige Charlie is het best onsmakelijk als vlak na haar lunch iemand met een zelfvoldane grijns een pak tweelaags rollen op de band kwakt. “Opzwellende nek-aders, diep gesteun, een plons en dan zo’n druipende bilnaad. Van dat soort types zie je meteen dat ze niet eerst een papieren landingsbaan aanleggen. Dat spat gewoon zonder pardon de hele badmat onder.”

Collega Jayden (19) sluit zich bij Charlie aan. “Het irritantst zijn de mensen die alleen maar witte boterhammen en chips uit hun mandje halen. Geen vezels, niks. Dan duurt het niet alleen lang voor hen, maar ook voor mij, hè.”

De knappe caissière van jouw supermarkt laat weten dat ze inmiddels alleen nog maar aan poep kan denken als ze je ziet, ook als je andere producten afrekent.

 


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Geis, het punt is dat jij nooit toiletpapier op haar band gooit wat naar viooltjes ruikt. De tijd van het gebruik van oude kranten is namelijk allang voorbij.

(2)^
gravatar

De Belg is in wezen oorspronkelijker doordat het ES bij hem nog prominenter aanwezig is.

Hier draait het probleem van de mechanisatie uiteindelijk om, het ‘ding’ dat de identiteit beheerst.

(3)^
gravatar

Moet je maar niet zo’n debiele plons-WC aanschaffen.. Wij noemen dat op kantoor altijd “even een NB’tje halen” (natte bibs) Thuis gelukkig niet zo’n onding.

(0)^
• Reageer

Powered by bunq

De Speld Talks: de app Buiradar laat zien welke emoties over het land trekken

Hoeveel uur per dag ben jij boos, blij, geil en verbitterd? Ontdek het met de app Buiradar. Entrepeneur Sascha Navarro legt uit dat we straks allemaal kunnen zien welke emoties over Nederland trekken.