Goedenavond beste ouders, beste opvoeders. Ik ben professor doctor Fetze Alsvanouds van de universiteit van Harderwijk. Momenteel ben ik aan een onderzoek begonnen naar de maatregel die de andere 80% van de files gaat oplossen. Een nog zwaardere economische crisis scoort vooralsnog het hoogst.
Volgens de rijexaminator van het CBS is het voor de doorstroming van het verkeer in alle gevallen beter indien ik ver uit de buurt van de openbare weg blijf.
Dat is vanaf 30 Juni weer prima mogelijk voor een gelimiteerde periode van 3 weken; zie: http://www.letour.fr
In dit overgereguleerde land past maar 1 oplossing: Het filerijden wordt verboden. Zodra men zich in een file bevindt dient men zijn motor af te zetten en te wachten tot de file zich heeft opgelost. Naar verwachting zal dit ingevoerd worden als de gecombineerde bende van Roemer, Sap en Samson het na 12 September voor het zeggen krijgt.
Leg eens uit waarom?
Had u liever Wilders gehad: die wil verbieden dat MOE-landers en Mohammedanen zich per auto verplaatsen – in of buiten de spits.
En iedereen met en 2e rijbewijs mag ook niet in de file staan.
U kaart hier ook een ander probleem aan met het 2e rijbewijs: Het bezit van meer dan 1 rijbewijs of auto leidt tot overmatige parkeeroverlast in dichtbevolkte gebieden. De kans op aanrijdingen en doorrijden groeit daarmede eveneens aanzienlijk. Ik ben dus voor het verbod op een 2e rijbewijs of 2e auto om ook dit probleem al bij voorbaat de kop in te drukken.
Een tweede rijbewijs hoeft geen probleem te zijn. Ik heb bij het behalen van mijn A-rijbewijs mijn B-rijbewijs ook niet ingeleverd.
Grote voordeel is dat ik hierdoor in staat ben mij, wanneer het gezin niet mee hoeft, op de motor kan verplaatsen waarmee ik mijn bijdrage lever aan het verkorten van de files in Nederland.
Overigens heeft de overheid hieraan willens en wetens meegewerkt door beide rijbewijzen op één en hetzelfde kaartje te zetten.
En als je dan toch nog in de file staat, kan je dit afspreken: drie keer toeteren door de achterste automobilist betekent IEDEREEN VOL GAS naar de 120 km/u.
Heb ‘t geprobeerd, maar elke keer dat ik denk dat ik die laatste automobilist ben, blijkt er nog eentje achter me te staan. Die is dan weer kwaad omdat hij wilde claxonneren en rijdt me dan van achteren aan. Doorrijden na die aanrijding gaat echter niet, omdat die andere sukkels voor me staan te wachten tot de achterste (wie dat dan ook is) 3 x claxonneert.
Wat ook zou helpen is auto’s gemaakt van hennepvezel. Gaat veel langer mee en geeft veel minder deuken. Je kan dus doorrazen, een btje botsen en nog geen ongeluk veroorzaken. KLIK op mijn naam voor het bewijsmateriaal!
In Kunduzaccoord heten verkeerslichten voortaan ouderwets weer stoplichten.
“Zoden aan de dijk” is onze specialiteit, evenals dwarse middenbermen.
Ja, dat is nogal wiedes.
Doorrijden geeft weinig files, zeer juist opgemerkt.
Daarom is het onbegrijpelijk dat men nog steeds de moeite neemt remmen in een auto te monteren.
Om je gerust te stellen. Als er AA op de auto, bolderkar of koets staat laten we ze al van oudsher doorrijden.
Luitenant-garnaal Bernie von L. wist als de beste van deze ongeschreven regel gebruik te maken. Het valt achteraf gezien nog mee, dat hij in bed is gestorven.
Argentijnse Maxi is deze familiegewoonte al op de boot op het hart gedrukt, voordat ze glorieus voet aan wal zette. Dus de eerste de beste keer dat ze de paleispoort uitreed, heeft ze daar haast geroutineerd gebruik van weten te maken.
Het is daarom mede aan ons geliefd koningshuis te danken, dat we niet meer verkeersopstopping hebben gehad dan we gehad hebben. Laat de roddelbladen daar eens aandacht aan besteden!
Met een AA nummer op de auto ben je een geregistreerd lid van de Anonieme Alcoholisten, dan mag je doorrijden.
Anders zetten ze je gevangen en dumpen je in het psychiatrisch riool, klik maar op m’n naam…
Dat we daar nou niet eerder aan hebben gedacht… het ligt zó voor de hand!
Ons Comité eist haakse middenbermen inclusief vangrails. Drempels zijn doorgaans veel te laag! Ook lancering wagenpark voorkomt files op de snelweg, zo blijkt uit ons wetenschappelijk onderzoeksrapport.
Goedenavond beste ouders, beste opvoeders. Ik ben professor doctor Fetze Alsvanouds van de universiteit van Harderwijk. Momenteel ben ik aan een onderzoek begonnen naar de maatregel die de andere 80% van de files gaat oplossen. Een nog zwaardere economische crisis scoort vooralsnog het hoogst.
Volgens de rijexaminator van het CBS is het voor de doorstroming van het verkeer in alle gevallen beter indien ik ver uit de buurt van de openbare weg blijf.
Hm, ik zal het CBR eens vragen te becijferen hoeveel rijexaminatoren er bij het CBS werken.
Ga toch fietse!
Dat is vanaf 30 Juni weer prima mogelijk voor een gelimiteerde periode van 3 weken; zie: http://www.letour.fr
In dit overgereguleerde land past maar 1 oplossing: Het filerijden wordt verboden. Zodra men zich in een file bevindt dient men zijn motor af te zetten en te wachten tot de file zich heeft opgelost. Naar verwachting zal dit ingevoerd worden als de gecombineerde bende van Roemer, Sap en Samson het na 12 September voor het zeggen krijgt.
Leg eens uit waarom?
Had u liever Wilders gehad: die wil verbieden dat MOE-landers en Mohammedanen zich per auto verplaatsen – in of buiten de spits.
En iedereen met en 2e rijbewijs mag ook niet in de file staan.
U kaart hier ook een ander probleem aan met het 2e rijbewijs: Het bezit van meer dan 1 rijbewijs of auto leidt tot overmatige parkeeroverlast in dichtbevolkte gebieden. De kans op aanrijdingen en doorrijden groeit daarmede eveneens aanzienlijk. Ik ben dus voor het verbod op een 2e rijbewijs of 2e auto om ook dit probleem al bij voorbaat de kop in te drukken.
Een tweede rijbewijs hoeft geen probleem te zijn. Ik heb bij het behalen van mijn A-rijbewijs mijn B-rijbewijs ook niet ingeleverd.
Grote voordeel is dat ik hierdoor in staat ben mij, wanneer het gezin niet mee hoeft, op de motor kan verplaatsen waarmee ik mijn bijdrage lever aan het verkorten van de files in Nederland.
Overigens heeft de overheid hieraan willens en wetens meegewerkt door beide rijbewijzen op één en hetzelfde kaartje te zetten.
En als je dan toch nog in de file staat, kan je dit afspreken: drie keer toeteren door de achterste automobilist betekent IEDEREEN VOL GAS naar de 120 km/u.
Dan rijdt alles weer.
Simpel.
Heb ‘t geprobeerd, maar elke keer dat ik denk dat ik die laatste automobilist ben, blijkt er nog eentje achter me te staan. Die is dan weer kwaad omdat hij wilde claxonneren en rijdt me dan van achteren aan. Doorrijden na die aanrijding gaat echter niet, omdat die andere sukkels voor me staan te wachten tot de achterste (wie dat dan ook is) 3 x claxonneert.
Wat ook zou helpen is auto’s gemaakt van hennepvezel. Gaat veel langer mee en geeft veel minder deuken. Je kan dus doorrazen, een btje botsen en nog geen ongeluk veroorzaken. KLIK op mijn naam voor het bewijsmateriaal!
Doe ik al jare
Geneuzel in de marge. Laat ze nou eerst maar ‘s alle verkeerslichten permanent op groen zetten, dat zet pas zoden aan de dijk!
In Kunduzaccoord heten verkeerslichten voortaan ouderwets weer stoplichten.
“Zoden aan de dijk” is onze specialiteit, evenals dwarse middenbermen.
Ja, dat is nogal wiedes.
Doorrijden geeft weinig files, zeer juist opgemerkt.
Daarom is het onbegrijpelijk dat men nog steeds de moeite neemt remmen in een auto te monteren.
Zolang ze maar aan de kant gaan voor de Gouden Koets.
Beste Lakei
Om je gerust te stellen. Als er AA op de auto, bolderkar of koets staat laten we ze al van oudsher doorrijden.
Luitenant-garnaal Bernie von L. wist als de beste van deze ongeschreven regel gebruik te maken. Het valt achteraf gezien nog mee, dat hij in bed is gestorven.
Argentijnse Maxi is deze familiegewoonte al op de boot op het hart gedrukt, voordat ze glorieus voet aan wal zette. Dus de eerste de beste keer dat ze de paleispoort uitreed, heeft ze daar haast geroutineerd gebruik van weten te maken.
Het is daarom mede aan ons geliefd koningshuis te danken, dat we niet meer verkeersopstopping hebben gehad dan we gehad hebben. Laat de roddelbladen daar eens aandacht aan besteden!
Met een AA nummer op de auto ben je een geregistreerd lid van de Anonieme Alcoholisten, dan mag je doorrijden.
Anders zetten ze je gevangen en dumpen je in het psychiatrisch riool, klik maar op m’n naam…
Dat we daar nou niet eerder aan hebben gedacht… het ligt zó voor de hand!
Ons Comité eist haakse middenbermen inclusief vangrails. Drempels zijn doorgaans veel te laag! Ook lancering wagenpark voorkomt files op de snelweg, zo blijkt uit ons wetenschappelijk onderzoeksrapport.
Niet aanrijden schijnt nog meer te besparen!!