Eurlings faliekant tegen rekeningvliegen

“Onvoldoende draagvermogen voor maatregel”, aldus KLM-directeur


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Door het voorstel van het rekeningrijden heeft er laatst een verzakking plaatsgevonden bij de verbreding van de A9 tussen Uitgeest en Alkmaar wegens een tekort aan draagvermogen. Nu maar hopen dat er niets uit de lucht komt vallen…

Reageer
gravatar

@16
Bij de VVD zijn ze niet zo culinair aangelegd. Ze zijn immers behoorlijk uitgekookt. Ik zou ze eerder omschrijven als “bekakte balletjes”. Maar luchtig zakken vullen kun ze wel hoor……

Reageer
gravatar

Dat rekeningvliegen gaat echt niet van de grond komen hoor. De staat heeft nu al problemen met de lopende rekeningen. Waait ook wel weer over, al moet Rutte er geen lucht van krijgen. Gelukkig is die al in zijn wiek geschoten. Gedoogpartner PVV (Partij voor Vrij Vliegen) zal overigens het kabinet een vrije val laten maken als ze desalniettemin de sprong willen wagen. Zijn die gebakken luchtzakken van de PVV toch nog ergens goed voor.

Reageer
gravatar

En terecht, je moet nooit op rekening laten vliegen. Die ministers zijn volkomen onbetrouwbaar en je zal zien dat ze dan meteen betalings achterstanden hebben. Want overal heenhoppen willen ze wel, maar zodra er betaald moet worden dan zijn de vogels gevlogen. Zo ken ik een geval met ene J.P. B. die zijn opticien maanden aan het lijntje heeft gehouden met het excuus dat hij de rekening niet kon lezen.

Reageer
gravatar

Als het maar te declareren is of aftrekbaar van de belasting vind ik het een geweldig plan. Het schept werkgelegenheid voor mensen die anders moeilijk plaatsbaar zijn, denk maar eens aan Jan Peter of André Rouvoet.

Reageer
gravatar

Was Camiel nu laatst in zijn KLMhopper op bezoek in Apeldoorn toen hij die uitspraak deed of was dat Amersfoort? Over de files vliegen zal hoe dan ook toch belast moeten worden, linksom dan wel rechtsom.

Reageer
gravatar

Kijkijk; zo wordt weer het een en ander duidelijk.
Ik kon dat 13o rijden niet zo goed plaatsen, maar nu begrijp ik het: Camiel!

Nooit een hoogvlieger geweest, dus de KLM zal over de snelweg moeten gaan.
Ja, dan helpt die 10 km/u extra wel!!

Reageer
gravatar

Het gaat er natuurlijk om wat de tweede kamer vindt. Maar als de linkervleugel voor is en de rechtervleugel tegen, tja wat dan eigenlijk? Vliegen ze dan rollebollend uit de bocht?

Reageer
gravatar

Wat een draaikont!
Net een echte voormalige minister: niet zo gauw zijn ze minister-af of ze gaan precies iets anders doen dan wat ze eerder zeiden!

Reageer
gravatar

Tis idd erg hinderlijk, vooral bij het declareren. Is het niet mogelijk om die vliegen genmatig te manipuleren, zodat ze de rekeningen met rust laten.?

Reageer
gravatar

Zo’n belaasting-aenslag aj-je as nietsvermoed’nde boer ‘t mest-quoot’m hebbe overschreed’n, daar koom’n natuurlijk ‘n heeleboel reek’ningvlieg’n op af. Zoe ik ook nie leuk vind’n.

Reageer
gravatar

Toen ik het in de Televaag las dat hij directeur werd, moest ik er meteen aan denken dat rekening vliegen. Hij heeft vast wat van dat kippenmiddeltje gehad en daarom ziet hij het nu juist.

Reageer