PostNL zegt 68 miljoen euro nodig te hebben om de bezorging tot en met volgend jaar op orde te kunnen houden.

PostNL zegt 68 miljoen euro nodig te hebben om de bezorging tot en met volgend jaar op orde te kunnen houden.
Met de campagne ‘Lekker Likken’, wil PostNL het sturen van handgeschreven brieven en ansichtkaarten stimuleren.
Opnieuw heeft PostNL geen enkele boze reactie ontvangen op het verhogen van de prijs van de postzegel. Het bedrijf zegt in een reactie 'bedroefd' te zijn.
Wielerploeg dsm-firmenich krijgt volgend jaar een nieuwe mede-hoofdsponsor: PostNL.
Natasja uit Bodegraven rekende vandaag op de bezorging van een muzikale teddybeer, maar ze zal nog even geduld moeten hebben.
PostNL excuseert zich voor de examenpost die in het proces van verwerking is kwijtgeraakt.
De 34-jarige Tristan heeft vandaag 23 verschillende pakketjes besteld, omdat hij zeker wil zijn dat hij op tijd één cadeautje heeft voor met Sinterklaas.