Het nieuwe Smart Data Platform van Talpa heeft de meest intieme gegevens van Johnny de Mol verzameld die als materiaal dienen voor zijn ‘roast’ op Comedy Central. Zijn vader John de Mol heeft er persoonlijk op toegezien dat al het online gedrag van zoon Johnny inzichtelijk is voor de BN’ers/roasters die meedoen.
“Het Smart Data Platform is een splinternieuw platform dat we uitgebreid hebben getest op Johnny. En het blijkt bijzonder goed te werken, want we weten nu niet alleen wat voor zoektermen hij gebruikt op Pornhub, maar bijvoorbeeld ook dat hij hele dagen naar K-pop luistert en dat hij volgende week een donkergroene Opel Astra gaat kopen”, vertelt John de Mol trots.
De Mol kan niet wachten tot hij het eindproduct van de uitgebreide data analyse van zijn zoon kan zien: “Ik ben erg benieuwd wat de BN’ers gaan doen met die foto’s van Johnny’s medische geschiedenis.”
Kijk dinsdag 18 december om 20.30 uur naar The Roast of Johnny de Mol op Comedy Central.
Veilig Plassen.
Welkom.
Dank u voor de herinnering, beiden
Maar we weten het ondertussen wel.
Gebraden (familie) mollen dus:
Kan dat braden niet in een crematorium?
Dat weet men tenminste zeker dat de talpavirussen ook echt weg zijn!
😉
Wie is die Mol in Blaricum en wat gaan Engelstalige sadisten met hem doen? In een levensgrote broodrooster zetten? Vinden ze dat grappig of zo?
‘Johnny – de – Mol’?
‘Roost’?