Studio Speld

Studio Speld

Albert Heijn zet verborgen reden stijgende prijzen en milieuschade op verpakking: foto’s aandeelhouders

Supermarktketen Albert Heijn gaat foto’s van aandeelhouders op de verpakkingen van producten in de schappen zetten. “We willen consumenten bewust maken van de verborgen redenen achter de stijgende
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Aandeelhouders zijn mensen in bonus, die laagbetaalden geen bonus gunnen.

Mag ik het woord “laagbetaalden” tegenwoordig nog wel gebruiken? Ik heb om bedreigingen te vermijden “arme sloebers” niet gebruikt.

Reageer
gravatar

Weer een voorbeeld van een exces a.g.v.een economie die met perverse prikkels in stand wordt gehouden,maar zijn langste tijd gehad heeft.Tijd voor vernieuwing en eerlijke beprijzing op basis van kwaliteit en duurzaamheid.