StockStudio Aerials / Shutterstock

StockStudio Aerials / Shutterstock

Vodafone blij dat het niet telefonisch bereikbaar is voor klachten

Door een grote storing bij Vodafone hebben klanten al de hele dag problemen met bellen. Vodafone zelf laat via hun website weten het te betreuren, maar ook blij te zijn dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn voor klachten.

“De storing is geloof ik vanochtend al begonnen, maar hoe laat precies weet ik niet want niemand heeft ons gebeld dat er problemen waren”, zegt een woordvoerder van Vodafone. “Wij dachten in eerste instantie dat het gewoon een rustige ochtend was en hebben daarom zelfs wat mensen naar huis gestuurd. Hierdoor zal het helaas wel iets langer duren allemaal voordat alles weer werkt.”

Niet alle klanten van Vodafone ervaren problemen door de storing. Nul mensen onder de 35 zijn geraakt. Zo wist de 22-jarige Yara zelfs niet dat er een storing was. “Ik heb niks gemerkt. Ben gewoon de hele dag aan het appen en spraakmemo’s gaan ook prima. Dan zit ik misschien net in een gebied waar geen storing is, chill.”


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Ik vind het altijd prettig om nieuws betrouwbaar uit eerste hand te vernemen, dus van De Speld. Maar in dit bericht heb ik geen vertrouwen, want het nieuws is niet nieuw.

Naar ruwe schatting is 89,24% van de consumentenbedrijven, waaronder Vodafone, telefonisch niet bereikbaar. Of vaker uitsluitend met ongelofelijk veel geduld. Denk daarbij aan enkele uren of zelfs dagen!
Met name voor klachten, af- en opzeggingen zijn veel bedrijven zelfs totaal onbereikbaar. Ook via internet!

Reageer