Door een grote storing bij Vodafone hebben klanten al de hele dag problemen met bellen. Vodafone zelf laat via hun website weten het te betreuren, maar ook blij te zijn dat ze niet telefonisch bereikb
Ik vind het altijd prettig om nieuws betrouwbaar uit eerste hand te vernemen, dus van De Speld. Maar in dit bericht heb ik geen vertrouwen, want het nieuws is niet nieuw.
Naar ruwe schatting is 89,24% van de consumentenbedrijven, waaronder Vodafone, telefonisch niet bereikbaar. Of vaker uitsluitend met ongelofelijk veel geduld. Denk daarbij aan enkele uren of zelfs dagen!
Met name voor klachten, af- en opzeggingen zijn veel bedrijven zelfs totaal onbereikbaar. Ook via internet!
Mapei!!!!
Ik vind het altijd prettig om nieuws betrouwbaar uit eerste hand te vernemen, dus van De Speld. Maar in dit bericht heb ik geen vertrouwen, want het nieuws is niet nieuw.
Naar ruwe schatting is 89,24% van de consumentenbedrijven, waaronder Vodafone, telefonisch niet bereikbaar. Of vaker uitsluitend met ongelofelijk veel geduld. Denk daarbij aan enkele uren of zelfs dagen!
Met name voor klachten, af- en opzeggingen zijn veel bedrijven zelfs totaal onbereikbaar. Ook via internet!
Ja zeg, Wij hebben wel wat anders te doen. Het kost veel tijd om om ons op te smukken. Wij moeten er toch goed opstaan. Toch!