Shutterstock: kb-photodesign Unilever verkoopt theedivisie omdat het een inspirerende tekst op een theelabeltje las 'Volg je hart' 23 juli 2020 door Jan van Tienen en Matthijs van Rumpt Het bedrijf Unilever verkoopt het grootste deel van haar theedivisie, omdat het een inspirerende tekst op een theezakje las. Voor Unilever-CEO Paul Polman zat de theedivisie al langer niet lekker: “Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.
Rob de Glijer juli 23rd, 2020 Die voedingsconcerns duwen gif door je strot voor een halve cent meer winst. Reageer
⏹️ Unilever, afdeling media-relaties juli 23rd, 2020 Die teksten zijn niet van ons! We zijn GEHEKT!! Reageer
⏹️ Unilever, afdeling media-relaties juli 24th, 2020 Welnee! Hoezo, hoe komt die ondeskundige meneer daar op? Nouja, zijn naam zegt het al.
Die voedingsconcerns duwen gif door je strot voor een halve cent meer winst.
Nooit van RUSSEN iets aannemen!
Die teksten zijn niet van ons!
We zijn GEHEKT!!
Gehackt.
Gehakt?
Maken ze dat ook bij Unilever?
Welnee!
Hoezo, hoe komt die ondeskundige meneer daar op?
Nouja, zijn naam zegt het al.