M.J Visscher/YT.com

Jan Smit-effect? Songfestival binnen halfuur uitverkocht

De finale van het Eurovisiesongfestival in Rotterdam is nu al uitverkocht. De beschikbare kaartjes waren binnen een halfuur weg. Kenners spreken van het Jan Smit-effect.

“Ik kan dit niet los zien van de bekendmaking van Jan als presentator”, zegt Cornald Maas. “Er zijn gewoon ontzettend veel mensen die hem live grapjes willen zien maken met Moldaviërs en Letten.”

Fans die geen kaartje hebben kunnen bemachtigen, kunnen boven dit artikel een foto van Jan Smit bekijken.


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Moet je nagaan dat de enige satire die je kan maken op de duizenden minne toestanden van de hebzucht, de commercie, zo gedraaid wordt dat ze betaald worden door dezelfde gangmaker daarvan, de bedrijven, waarna ze diezelfde satire als reclame en pr gaan aanpassen met een paywall. Omdat de varkens geen onderscheid maken wat ze vreten. Bestaat er groter verlinking, bij links?

Reageer
gravatar

En nu gaan de ‘persoonlijke’ kaartjes voor honderden euro van eigenaar verwisselen. Straks heeft 1 op de 10 bezoekers pech; deze heeft een anmdere naam dan de koper.

Reageer
gravatar

Is dat op de foto nou Jantje Smit? Ik ken hem van het Volendams jongenskoor. Gaat hij mijn lievelingsliedjes ‘Mama’ en ‘Pappie, waar blijf je nou’ zingen op het zongfestival? Jammer dat de kaartjes op zijn. Ik had het jochie nog eens die liedjes willen horen zingen. Pech gehad.

Reageer