Africa Studio / Shutterstock.com

Automonteur ziet het al: deze klant snapt er geen reet van

“Ja, dit is niet best,” zegt Hans Mastenbroek van Garage Mastenbroek wanneer Robin uit zijn Renault Clio stapt. “Zelfs met mijn ogen dicht had ik het kunnen weten: jij hebt echt nul komma nul verstand van auto’s, of wel dan?”

Robin spert zijn ogen open, daar had hij niet op gerekend. Eerlijk gezegd dacht hij dat het misschien iets met de accu zou zijn, of zoiets. “Oh shit,” zegt hij daarom. “Hoeveel gaat dat ongeveer kosten?”

“Sja, we willen jou natuurlijk weer met een gerust hart de weg op sturen, maar er mankeert nogal wat aan. Je bent gewoon veel te alfa, jij. Je legt ook al je vertrouwen in specialisten, bent te lui om bij een concurrent te informeren en je onderhandelt niet eens!” Hans Mastenbroek schudt zijn hoofd en gebaart dat Robin hem de sleutels maar moet overhandigen.

“Bovendien,” hij gaat luider praten nu, “volgens mij weet jij nog niet eens waar de kalenakker zit, of wel dan?” Robin schudt schuldbewust zijn hoofd. “Ja dat dacht ik al, ongelooflijke prutser dat je bent!” Hans Mastenbroek gooit het sleuteltje van de Renault op zijn bureau en wappert Robin als een wesp zijn werkplaats uit.

“Dikke kneus dat je bent! Hup, wegwezen vies vuil stuk schijtstront!” Hij trapt Robin een paar keer in zijn onderrug, zodat hij de zaak uit struikelt. “En bel vanmiddag maar even op wat dit geintje wel niet gaat kosten, want we willen jou natuurlijk weer met een gerust hart de weg op sturen.”

 


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Diezelfde monteur snapt niks van zijn eigen computer, verdient te weinig om een SSD te betalen voor een vlotte pc, draait 5 vertragende virusscanners, heeft 81 foute plugins in zijn browser, spamt Facebook met foute ads van pauperspelletjes. De poepkneus!

Reageer