Deze zomer krijgen klanten van Albert Heijn een moestuinplaatje bij elke tien euro aan boodschappen. Op de plaatjes (in totaal 153) staan potjes met basilicum, paprika en tijm afgebeeld. De plaatjes kunnen worden ingeplakt in het speciale moestuinplaatjesverzamelalbum.
Volgens AH-marketeer Jonas Hummels biedt de spaaractie kinderen een leuke manier om iets te leren over moestuintjes uit het verleden: “Vroeger had bijna iedereen een moestuintje. Met moestuinplaatjes komen allerlei uitgestorven moestuintjes uit 2014 en 2015 weer tot leven. Een must voor elke verzamelaar!”
De actie is de opvolger van de razend populaire bestekzegelactie, waarbij klanten postzegels met bestek konden sparen.
Mijn oudpapierstapel groeit harder dan die moestuintjes van jullie
Kunnen we die moestuintjes ook zien floreren in virtual reality?
en dan zeker Freek Vonk ernaast die uitlegt hoe een moestuintje een haas vangt in het wild!
Wat een gedoe weer.
Als er straks ook chips in m’n zak flippo’s zitten, ga ik voortaan wel naar de Duitse disounter!