NS: ‘Ja hoor, weer 350km file #rijkswaterstaatfail’

Nederlandse Spoorwegen uiten stevige kritiek op Twitter

De NS heeft een hashtag in het leven geroepen waarmee kritiek geuit kan worden op Rijkswaterstaat. De afgelopen dagen ontstond er flinke verkeerschaos op onder andere de A50 bij Oss.

De gladheid zorgde voor enorme files in het hele land. Dit schoot bij de NS in het verkeerde keelgat. Ze willen met deze hashtag wijzen op de aanhoudende tekortkomingen van logistieke organisaties. “De automobilist moet weer op 1, 2 en 3 komen”, verklaarde NS-topman Timo Huges desgevraagd.


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Ik wens niet dat mijn naam Drs Mohammed Rabbae, aan dit artikel gelinkt wordt. Het schofferen van mijn persoon ben ik méér dan beu.Verschillende reageerders menen mijn integriteit in twijfel te moeten trekken. Op Wikipedia vindt u mijn CV. Ik ben geen “gladde subsidie-trekker”

BETICHT MIJ NIET ALS “GLADDE MOHAMMED”

Demoniseer mij niet. ik zal u zonder verdere waarschuwing in rechte betrekken. De gevolgen zullen slipperig zijn, Wilders heeft dit reeds aan den lijve ondervonden! De Varkenskop

gravatar

Pas op meneer Rabbae, straks komt Ali Baba langs met zijn struikrovers. Dan roven ze alle subsidiepotten bij je weg.

Dan moet je je oude beroep van schaapherder en geitenneuker weer oppakken en ben je ook je dubbele nationaliteit kwijt. Je moet dan kiezen: of geitenneuker of kaaskop

gravatar

Nou nou rustig aan meneer Drs Rabbae.

Niemand beticht u al zijnde een gladde mohammedaan, dat u een gladde subsidie-trekker bent, kunt u ons niet verwijten. Maar weest behoedzaam. Obesitas als gevolg van langdurig uit de staatsruif eten, is geen pretje,

Stop dus met uw gladde praatjes!

gravatar

Wat een gezeur, die gladheid was gewoon een reclamestunt van Palmolive. Waar moet dat met Nederland heen als we over een simpele reclame-uiting zo’n ophef gaan maken?
Zo’n ongenuanceerde opmerking zorgt voor wereldoorlogen, genocide, massamoord, bombardementen en lichte opstootjes.

gravatar

Hoe dan? Gewoon die Mohammed Rabbae de nek omdraaien, links uitschot dat zich volvreet van onze belastingcenten.

gravatar

(Je kunt in Chrome met rechtermuisknop > Element Inspecteren de HTML van de website aanpassen he. Hoef je het er niet zo lelijk in te Photoshoppen.)

Die hashtag wordt een groot succes!

• Reageer
gravatar

Ho, ho, ho…!!! Niet voordringen, hè?! Op 4, 5 & 6 komen bankiers, grootaandeelhouders van om het even welke multinational en provinciaal bestuurders. Treinreizigers vindt men in de hiërarchie pas vele plaatsen lager.

gravatar

Het is helemaal niet zó moeilijk op te lossen.

Als we nou eens allemaal ondergronds gingen, de wegen samen met de windmolens in tunnels, torens naar beneden de modder in gebouwd, nijlpaarden als honden.

Ik bedoel maar. Yes we kannen!

• Reageer
gravatar

Wat een GRAP dit, belachelijk dit. NS faalt zelf wekelijks, verschrikkelijk. Schaam je diep, FALENDE kut organisatie. Beter dat jullie zelf je eigen zaakjes eens in orde maken voor dat jullie over anderen beginnen. BAH!

• Reageer
gravatar

Hallo kijk eens naar landen zoals Oostenrijk / Zwitserland / Duitsland waar zijn deze problemen die wij hier in Nederland hebben zodra er een sneeuwvlokje valt????
Ga eens navraag doen wat deze landen doen om deze zaken te regelen??

• Reageer
gravatar

Nou vooruit dan maar, ik zal het voor de bezoeker van de Telegraaf nog één keer uitleggen.
Onze wegen zijn gebouwd op afvoer van water, dat schijnt in Nederland wat vaker te vallen.
In andere landen – waar de wegen zijn aangelegd met het oog op sneeuwval – hebben ze weer problemen als het een beetje regent.
En dán moet je die Duitsers, Oostenrijkers en Zwitsers eens horen hier op De Speld!
Kan ik dit hele verhaal weer houden, maar dan andersom en in het Duits.
U wordt bedankt!

gravatar

Nun, hier gehen wir, ich werde, sobald es einfacher für Besucher aus der Telegraph zu erklären.
Unsere Straßen werden gebaut, um Wasser, das in den Niederlanden häufiger fallen scheint abtropfen lassen.
In anderen Ländern – wo die Straßen sind mit Blick gebaut worden, um Schneefall – sie wieder Probleme haben, wenn sie ein wenig regnet.
Und dann muss man jene Deutsche, Österreicher und Schweizer einmal hier bei Pin gehört!
Kann ich diese ganze Geschichte noch einmal, aber in die andere Richtung und in deutscher Sprache.
Sie werden es Ihnen danken!

gravatar

Pure onzin dit, zionistische onzin. In Gaza regent het raketten van die nazi zionisten, en daar staan ook geen file’s.
Er is gewoon meer aan de hand..feit.. En iedereen hier is nog diep aan het slapen. Wat een hoop hersenloze mensen zeg, ga eens een -niet door de zionazi gefinancierd- boek lezen.

Nederland wordt steeds slimmer.. vast. En ik ben Corrie van hiernaast.

• Reageer
gravatar

Er woedt oorlog in het oosten van Oekraïne. Houd u rekening met een staakt-het-vuren van hooguit enkele minuten.

Europa zet Merkel en Hollande in.

gravatar

Het zou sieren, als NS en ProRail voor een jaar een zwijgplicht opgelegd krijgen en door Mansveld aan het werk gezet wordt. Daarbij loon aan prestatie gekoppeld. Presteren ze weer zo ondermaats, dan bevriezing van bonussen en geen loon (dan spreken ze maar hun bonussen van de afgelopen jaren maar erop aan, om ervan te kunnen leven!). Dan wil ik eens zien hoe de prestaties dan zullen zijn. Bonus? Pas bij echt hele goeie prestaties, het is te proberen, dus NS en ProRail: mond dicht en aan de slag!

• Reageer