ProStockStudio / Matej Kastelic / Shutterstock

Bedrijf gaat inzetten op diversiteit in alleen de promotiefoto’s

'Het wordt tijd dat de banners op onze website een representatie zijn van de samenleving'

Een grote stap vooruit voor het consultancybureau De Consultan. Het bedrijf is zich ervan bewust geworden dat het uit enkel witte mensen bestaan, en dus gaat het inzetten op diversiteit in het promoti
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Ik wilde dat dus ook doen, echter de hoofdpiet is zo ongelooflijk dom. Compleet misgelopen dus. Krijgen we die vegen en regenboog kleuren er niet meer af.

Reageer
gravatar

Eén visueel te onderscheiden mensensoort ontbreekt in elk geval altijd, en dat is de mens zonder grijns. Dit moet de nieuwe inclusiviteitscategorie worden. Er lopen heel wat sombere mensen rond in ‘t land, die er ook niks aan kunnen doen. Hun gezicht mag ook getoond worden.

Reageer
gravatar

Knap staaltje “Keeping up appearances”. Is het een goed idee voor het consultancybureau om ook wat groens op de banner te plaatsen? Je hebt dan helemaal de goedkeuring van de Gutmensch te pakken.

Die lui zijn gemakkelijk om de tuin te leiden. 😎😎

Corrie.

Reageer