
ProStockStudio / Matej Kastelic / Shutterstock
Bedrijf gaat inzetten op diversiteit in alleen de promotiefoto’s
'Het wordt tijd dat de banners op onze website een representatie zijn van de samenleving'
ProStockStudio / Matej Kastelic / Shutterstock
'Het wordt tijd dat de banners op onze website een representatie zijn van de samenleving'
Ik wilde dat dus ook doen, echter de hoofdpiet is zo ongelooflijk dom. Compleet misgelopen dus. Krijgen we die vegen en regenboog kleuren er niet meer af.
White students made to look black on US site for French college
https://www.theguardian.com/world/2018/sep/13/white-students-made-to-look-black-on-french-college-website-in-us
Vergeet niet subsidie voor diversiteitsbeleid aan te vragen.
Eén visueel te onderscheiden mensensoort ontbreekt in elk geval altijd, en dat is de mens zonder grijns. Dit moet de nieuwe inclusiviteitscategorie worden. Er lopen heel wat sombere mensen rond in ‘t land, die er ook niks aan kunnen doen. Hun gezicht mag ook getoond worden.
Goed idee! Zetten de volgende keer ook wat van die excuus figuren bij de VVD op de poster om wat pauperstemmen te pakken.
Ik mis nog enkele mensen! Een Inuit, een Native American, een Native Australian, een lebische Amazone, een transsexuele Perzier, een …
Het is Pers, niet Perzier.
Druk is ook goed .
Over drukken gesproken. Ik moet ook even drukken als je het niet erg vindt
Knap staaltje “Keeping up appearances”. Is het een goed idee voor het consultancybureau om ook wat groens op de banner te plaatsen? Je hebt dan helemaal de goedkeuring van de Gutmensch te pakken.
Die lui zijn gemakkelijk om de tuin te leiden. 😎😎
Corrie.
Bij de koffie molen zeggen dat het klimaat zich aanstelt.
Koffiemolen.
(Coffee mill.)