Streamingsdienst Spotify deelt vandaag opnieuw jaaroverzichten met het luistergedrag van hun gebruikers. Daarin is onder andere te zien dat jij het afgelopen jaar 168 uur naar The Ketchup Song (Asereje) – Spanglish version van Las Ketchup hebt geluisterd.
“Deze tijd was zeer kostbaar”, vertelt Spotify. “En je hebt het helemaal besteed aan The Ketchup Song. Het is het enige liedje dat je hebt geluisterd in 2019. Net als in ieder jaar van het afgelopen decennium. Je had allemaal andere muziek kunnen luisteren in die tijd, maar je hebt ervoor gekozen dat niet te doen. Die uren krijg je nooit meer terug.”
“Je hebt er op veel verschillende plekken van genoten”, voegt Spotify daaraan toe. “Thuis, op de fiets, en om een of andere reden zelfs op de begrafenis van oom Ruurd. Dankjewel dat je al die tijd een actieve luisteraar bent gebleven! Op naar een nieuw jaar vol Las Ketchup!”
Beleef opnieuw het jaar met het meest betrouwbare jaaroverzicht – bestel nu 2019: Nog een jaar
Misschien was het die 2e fles wijn maar ga al 20 minuten helemaal stuk om deze post 😂😂😂😂
2019 was prut.
Zo weer stemmen op Bohemian Rhapsody!
nee, Child in Time natuurlijk. Hopen dat ze hem eindelijk niet afkappen omdat het nummer zo lang is
Wie is er dit jaar dood gegaan?
Dan stem ik daar op.
Was ik altijd al fan van.
I’m Streaming In The Rain.
The Mayo Song vindt ik beter klinken bij het eten van frieten.
Heh bah!
Het wasmachine-lied is toch veel beter?