Studio Speld / Shutterstock

Studio Speld / Shutterstock

Belastingdienst nieuwe sponsor Max Verstappen

Nadat supermarktketen Jumbo aankondigde dat het stopt met het sponsoren van Max Verstappen, moest de autocoureur halsoverkop op zoek naar een nieuwe sponsor. Gelukkig wist hij die razendsnel te vinden: de Belastingdienst.

Directeur-generaal van de Belastingdienst Peter Smink is dolblij met deze nieuwe samenwerking. “We weten allemaal dat Max geen cent aan belasting betaalt, en dat is natuurlijk funest voor onze PR. Op deze manier kan hij toch nog een positieve boost geven aan ons imago.”

Jumbo noemt het stoppen van de sponsoring een pijnlijk besluit, maar benadrukt ook dat ze zich hiertoe gedwongen voelen. Zo verklaart een woordvoerder: “Wij willen op geen enkele manier geassocieerd worden met boegbeelden die belasting ontduiken.”


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *