Studio Speld

Studio Speld

Supermarkten beginnen prijzenoorlog tegen de consument

De drie grootste Nederlandse supermarkten hebben de prijzenoorlog verklaard aan de consument. Dat valt te lezen in de wekelijkse folders van Albert Heijn, Jumbo en Plus. Waar in deze pamfletten normaa
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Gave verdwijntruc met koopkracht! Ik weet nog niet precies hoe het werkt, iets met geldpers ECB, geldontwaarding en graaiende bedrijven, maar het is een indrukwekkende verdwijntruc, zeker! Bravo.

Reageer
gravatar

Die letters van “toeslag” zo net allemaal onder de verkeerde hoek, die S net iets te hoog, de L net iets te laag, daar moet echt tijd in gezeten hebben, Maar ik snap de satire ervan niet. Gaarne uitleg.

Reageer