Irritatie én leedvermaak vandaag op het hoofdkantoor van NS. Het spoorbedrijf vindt het ongelofelijk dat een regenachtige ochtend door het aangepaste rijgedrag van Henk meteen tot 900 kilometer file
Irritatie én leedvermaak vandaag op het hoofdkantoor van Henk. Het bedrijf Henk vindt het ongelofelijk dat een beetje herfst of winter door de aangepaste dienstregeling van de NS meteen leidt tot uitval van treinen.
“Ja hoor, een paar sneeuwvlokken of blaadjes op de rails of wat ijzel op de bovenleiding en Wouter K. kan niet meer normaal treinrijden”, smaalt topman Henk.. “Moet je eens kijken hoe ze dat doen in Zwitserland daar rijden ze gewoon door als de straten wit zijn. Maar als het hier een beetje glad is, zit Wouter al op het station achter de kachel.”
Irritatie én leedvermaak vandaag op het hoofdkantoor van Henk. Het bedrijf Henk vindt het ongelofelijk dat een beetje herfst of winter door de aangepaste dienstregeling van de NS meteen leidt tot uitval van treinen.
“Ja hoor, een paar sneeuwvlokken of blaadjes op de rails of wat ijzel op de bovenleiding en Wouter K. kan niet meer normaal treinrijden”, smaalt topman Henk.. “Moet je eens kijken hoe ze dat doen in Zwitserland daar rijden ze gewoon door als de straten wit zijn. Maar als het hier een beetje glad is, zit Wouter al op het station achter de kachel.”
Ja, ZWITSERLAND!
Er valt een blaadje van de boom op het spoorrail of een vlokje sneeuw en ons hele treinverkeer ligt plat
JA, dat dacht ik ook!!