Studio Speld / Shutterstock / Wikimedia Commons

Deze verzekeringsadviseurs werken met het verdienmodel van Fortnite: ‘Tegen betaling trekken we een gek pakje aan’

De verzekeringsadviseurs van Kwast en Van Gotha Assurantiën hebben hun verdienmodel radicaal omgegooid. Advies is voortaan gratis, maar voor cliënten die betalen trekken Kwast en Van Gotha een gek pakje aan.

“Onze outfits hebben alleen een cosmetisch effect”, vertelt Lodewijk van Gotha, assurantie-adviseur en Roodkapje-lookalike. “De dekking van overlijdensrisicoverzekeringen wordt niet ineens beter omdat wij een tomaat op ons hoofd hebben, maar we merken dat cliënten er van smullen. En we hebben natuurlijk ook leuke challenges. Als iemand op één dag drie inkomensverzekeringen afsluit dragen we voortaan een hond of een hagedis op onze rug.”

Hoe vaker cliënten langskomen voor advies, hoe meer verschillende kostuums ze kunnen verdienen. “We merken nu al dat cliënten de vloer bij ons platlopen, alleen maar om te zien wat voor grappige outfits en dansjes we nu weer kunnen laten zien.” Van Gotha doet een dansje van vreugde. “Mensen raken echt hooked aan assurantie-advies.”


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Hetzelfde type mensen die plachten te demonstreren tegen kernenergie of kernbewapening.
Zo zie je hoe de vele managementopleidingen effect hebben gehad.

Reageer