DIT MOET JE LEZEN. Een verhaal met een hoop interessante clickbait-termen valt eigenlijk heel erg tegen. FAMKE LOUISE gooit sicke 9-DARTER, NAAKTFOTO’S van KATJA SCHUURMAN gevonden in huis JUSTIN BIEBER, FRENKIE DE JONG naar FC REAL MADRID UNITED CITY, ZELDZAME RONNIE FLEX-FLIPPO gevonden in DARM MAXIMA, daar allemaal niks over. INTERVIEW met MICHELLE OBAMA exclusief in LINDA dus niet hier. KLIK HIER!!!
Maar wel belangrijk nieuws voor ondernemers werkzaam in WATERBOUW, BAGGERWERK en OEVERONDERHOUD. Per 1 januari 2019 verandert de Binnenvaartwet. Voortaan worden het ‘drijvende werktuig’ en ‘schepen bestemd voor de bouw’ ook als binnenvaartschip aangemerkt. Het gaat daarbij om grind- of zandzuigers, baggermolens, hei-installaties, spoelbakken, onderlossers, dekschuiten, pontons en steenstorters. Vanaf 1 januari geldt dus een certificaatplicht voor drijvende werktuigen ongeacht de lengte en pleziervaartuigen van 20 meter of langer of waarvan het product van de lengte, breedte en diepgang meer dan 100 kubieke meter is. Voor drijvende werktuigen of pleziervaartuigen in de vaart vóór 2009 geldt een overgangsregeling. Bij het onderzoek tot certificeren voor deze schepen is het uitgangspunt: een pleziervaartuig of drijvend werktuig in de vaart vóór 2009 zal na 2009 niet ineens een gevaar zijn. Om vast te stellen of er geen sprake is van klaarblijkelijk gevaar moet een expert van een door de ILT aangewezen keuringsinstantie of klassenbureau het schip onderzoeken. U had dan wel de aanvraag voor het certificaat op zijn laatst op 1 november 2018 bij een keuringsinstantie of klassenbureau moeten indienen. Schepen die na 1 december worden aangemeld zullen vrijwel zeker niet op tijd kunnen worden gecertificeerd en vanaf 30 december 2018 aan de nieuwe eisen moeten voldoen. Een toets op de nieuwe eisen is een stuk zwaarder dan alleen een toets op klaarblijkelijk gevaar.
Word nu Vage Kennis van de Speld en krijg gratis het nieuwe jaaroverzicht ‘2018: Een Jaar’!
‘Sikken’?
Van de baarden en snorren enzo?
Weet u waarom Boskalis ?
Zure regen.
Goed stuk overigens. Dit gaat op het prikbord in onze kantine. Inderdaad belangrijk nieuws voor onze Bagger- en Oeverwerkzaamheden.
Geen idee wat ik net las maar die naaktfotos zijn de moeite waard!
Ahja, even een “Telegraafje doen” zeg maar..
Nu heb ik de tieten van Famke Louise nog steeds niet gezien!
Veel te lang verhaal. Ik ben niet lui, maar wel gemakzuchtig. Mag ik een samenvatting ?
Voorbeeld van “SL*CHTSTE LOKAAS om te klikken” (“clickbait”) van 2018:
Maar wel belangrijk nieuws voor ondernemers werkzaam in WATERBOUW, BAGGERWERK en OEVERONDERHOUD […]
Dringend voorstel voor de redactie:
Haal de langdradige tweede alinea, die overigens ook niet ter zake doet, uit het artikel.
De aandachtstrekker is weer bezig.
Erin laten. Hardstikke belangrijk! Dat het product van lengte, breedte en diepgang niet meer minder dan 100 m3 mag zijn, wil je aan deze maatregel mee willen doen!
Tof. Toch?
Max Verstappen.
Max heeft zich verstapt.
Het ene koperkleurige ras komt eraan.
De Gesel van de Groene Nijd daalt op ons neer.
De Nieuwe Elite.