Het is de spoorwegen tot nu toe nog niet gelukt om de concurrentie aan te gaan met vliegtuigmaatschappijen, maar daar komt verandering in. Treinreizen wordt vanaf nu namelijk net zo onaangenaam als vl
Er bestaat niet zoiets als vliegvervoer. Lopen vanaf de parkeerplaats, lopen naar de controle, lopen door het debiel lange en slingerende oplichtersparadijs wat tax-free genoemd wordt, wordt gevolgd door lopen naar de gate en lopen naar je kalfkist.
Vervolgens onderga je een periode van niet-gefilterde uitlaatgas inname waarna je de aluminium buis uitloopt om te lopen naar de controle, naar de bagage reclaim , naar lost&found (echt altijd, iedere keer weer) vervolgens de arrivals met een groep josti band afwijzingen die naar je gaan schreeuwen. Na de verplichte taxi oplichting sta je naast je auto waar een grote deuk in zit. Op het dak.
Schiphol is de motor van de Nederlandse economie..
Ik lees niks over gelimiteerd aantal koffers en vrijheidsinstructies waar niemand naar kijkt. Maar ja, zoals zijn ministerschap doet Van Boxtel ook dit maar half.
“Beste reizigers. We passeren momenteel spoorhaven Olst. Vanwege het gebrek aan toeristenmegastallen in deze verder best aardige bestemming maken wij echter geen stops meer alhier. Wij gaan ervan uit dat u daardoor begrip hebt. Het is 25 graden Celsius in Olst, de gevoelstemperatuur is 25 Kelvin.”
Ik raad daarom iedereen een Volkswagen op diesel aan. Dat zijn de beste auto’s die je kan kopen, of een ander VAG product. Echt waar, waarom zou ik liegen?
Als het gaat om onze veiligheid mogen treinreizen voor mij zo onaangenaan worden als nodig is. Je moet er niet aan denken dat een moslimgekkie met een bomgordel aan zomaar een trein binnen kan lopen.
“Je moet er niet aan denken ..” Maar het is trouwens toch wel een keer gelukt met de TGV van Amsterdam naar Parijs. En het was niet eens de uitstekend geïntegreerde haatimam Fawaz Jneid, die reist namelijk alleen per auto met kilometervergoeding en particulier chauffeur. Maar jouw opmerking m.b.t. fouilleren (in alle caviteiten?) heeft veel weg van uitlokking. Realiseer je je dat? Straks staat -ambtshalve- Ferdinand Grapperhaus voor de deur. Nou, dan zij de rapen gaar.
Corrie wil je überhaupt nog treinen over houden? Of wil je de situatie zoals in Amerika waar je een poos van te voren moet inchecken voor de weinige treinen die er nog rijden wat mega veel tijd kost. Gaat er niemand meer met de trein dus heb jij ook minder keus. Misschien toch eens een goede risico-analyse bedenken.
Gerelateerd nieuws
De Speld Magazine – Sprinter in openhartig interview: ‘Ik haat jullie ook’
Gestrande reiziger Utrecht hoeft na 8 gratis NS-koffies in ieder geval niet meer op zoek naar een slaapplaats
Wouter Koolmees zegt sorry na crack roken in crackvrije coupé
Hoeven we nog nergens online in te checken en complete paspoorten over te typen? Dat is een misser van de NS.
Er bestaat niet zoiets als vliegvervoer. Lopen vanaf de parkeerplaats, lopen naar de controle, lopen door het debiel lange en slingerende oplichtersparadijs wat tax-free genoemd wordt, wordt gevolgd door lopen naar de gate en lopen naar je kalfkist.
Vervolgens onderga je een periode van niet-gefilterde uitlaatgas inname waarna je de aluminium buis uitloopt om te lopen naar de controle, naar de bagage reclaim , naar lost&found (echt altijd, iedere keer weer) vervolgens de arrivals met een groep josti band afwijzingen die naar je gaan schreeuwen. Na de verplichte taxi oplichting sta je naast je auto waar een grote deuk in zit. Op het dak.
Schiphol is de motor van de Nederlandse economie..
Hmm…
Voordat die trein uit Nederland op tempo is, is hij het land al uit.
Het enige nuttige aspect is hoe je wegkomt.
Hoe door de EU dit land zichzelf in moet halen.
Stront aan de anus.
Bedankt redactie. Ik zie de zin van het leven weer.
Ik lees niks over gelimiteerd aantal koffers en vrijheidsinstructies waar niemand naar kijkt. Maar ja, zoals zijn ministerschap doet Van Boxtel ook dit maar half.
“Beste reizigers. We passeren momenteel spoorhaven Olst. Vanwege het gebrek aan toeristenmegastallen in deze verder best aardige bestemming maken wij echter geen stops meer alhier. Wij gaan ervan uit dat u daardoor begrip hebt. Het is 25 graden Celsius in Olst, de gevoelstemperatuur is 25 Kelvin.”
Gelukkig rijd ik met een Arriva-trein!
Ik raad daarom iedereen een Volkswagen op diesel aan. Dat zijn de beste auto’s die je kan kopen, of een ander VAG product. Echt waar, waarom zou ik liegen?
Omdat u geen ministeriële verantwoordelijkheid meer draagt misschien?
Alsof dat me tegen zou houden hahaha
Drie keer zo duur, twee keer zo lang en daarna wordt iedereen in een bus gepropt.
Als het gaat om onze veiligheid mogen treinreizen voor mij zo onaangenaan worden als nodig is. Je moet er niet aan denken dat een moslimgekkie met een bomgordel aan zomaar een trein binnen kan lopen.
Mij mogen ze zo vaak fouilleren als nodig is.
Ik heb niets te verbergen.
Corrie.
“Je moet er niet aan denken ..” Maar het is trouwens toch wel een keer gelukt met de TGV van Amsterdam naar Parijs. En het was niet eens de uitstekend geïntegreerde haatimam Fawaz Jneid, die reist namelijk alleen per auto met kilometervergoeding en particulier chauffeur. Maar jouw opmerking m.b.t. fouilleren (in alle caviteiten?) heeft veel weg van uitlokking. Realiseer je je dat? Straks staat -ambtshalve- Ferdinand Grapperhaus voor de deur. Nou, dan zij de rapen gaar.
Corrie wil je überhaupt nog treinen over houden? Of wil je de situatie zoals in Amerika waar je een poos van te voren moet inchecken voor de weinige treinen die er nog rijden wat mega veel tijd kost. Gaat er niemand meer met de trein dus heb jij ook minder keus. Misschien toch eens een goede risico-analyse bedenken.