IS gaat tij keren met nieuw logo

'Mensen moeten weer positieve associaties krijgen bij het merk IS'

Het is crisis bij IS. Mosul is gevallen, Raqqa is omsingeld. De terreurbeweging ziet nog maar één uitweg: een nieuwe communicatiestrategie, om de sterke identiteit met gepaste trots en vol zelfvertr
Word nu Vage Kennis voor onbeperkte toegang. Of registreer je als gast. Log hier in als je al Vage Kennis bent.

Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

PostNL heeft inmiddels laten weten in staat te zijn binnen twee werkdagen pakketten aan huis te kunnen afgeven, mits de zending op een rolcontainer past.

Bezorgers behept met kleine contracten wordt thans gevraagd om naast het opnemen van watermeters en het signaleren van zwerfvuil een contractverhoging met bijbehorende taken per omgaande te tekenen, teneinde het e.e.a. in stand te houden.

Het zal wel, zolang ik maar mijn commissie krijg.

Reageer
gravatar

Het lijkt me ook verstandig om hierbij een nieuwe naam te kiezen, waarmee ze een internationaal herkenbaarder merkidentiteit kunnen ontwikkelen. Denk bijvoorbeeld aan ‘Klaverblad Verzekeringen’.

Reageer
gravatar

Dat is natuurlijk niet het enige dat nodig is. Ook de strijdkreet als uiting zou moeten worden aangepast, van “dood aan het westen” naar iets dat meer relevant is voor de doelgroep, zoals “het komt omdat we geen stageplaats kregen in Amsterdam”.

Reageer
gravatar

Inderdaad een nieuwe strijdkreet is wel op zijn plaats. ´´Dood aan iedereen die ons plan afkeurd´´