Gebruik deze emoticons in een intiem gesprek met je verzekeraar

In een intiem Whatsapp-gesprek met je verzekeraar is het noodzakelijk om zo duidelijk mogelijk te vertellen wat je op je hart hebt. Niemand wil ongevoelig overkomen bij zijn verzekeraar. Bovendien wil je dat je persoonlijke boodschap op de juiste manier geïnterpreteerd wordt.

Eén emoticon zegt soms meer dan duizend woorden. Hier enkele voorbeelden van emoticons waarmee je echt contact maakt met je verzekeraar:

= Ik ben ziek.
= Ik ben getrapt door een paard en nu heb ik een gebroken sleutelbeen, dekt mijn zorgverzekering ook mitella’s?
 = Dekt mijn verzekering het als ik de irritante spits van DVS 3 het ziekenhuis in schop?
= Jag är på semester i Sverige förlorat min bil. Vad reseförsäkring jag igen?
= Ik heb een aubergine.
?  = Hoe wijzig ik het eigen risico van mijn inboedelverzekering?
= Wanneer krijg ik mijn geld?

Wat is er vervelender dan keuzemenu’s, lange wachtrijen en uiteindelijk nóg niet geholpen worden? Tijd om daar iets aan te doen! Daarom is de klantenservice van Ditzo nu ook bereikbaar via WhatsApp. Sla de telefonische wachttijden over en ontvang snel antwoord via WhatsApp-nummer 06-516 777 01


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Ik heb in Zweden tijdens mijn ⛄ vakantie een onbeheerde ? met Nederlandse kenteken gevonden.

Kan ik ? vindersloon krijgen? Ik heb wel zin in een ? ?? feestje.

Is daar ook een samenvattend ? emoticon voor❔

• Reageer
gravatar

Beste zorgzame (y) verzekeraar (y),

Bij deze dank ik u hartelijk voor uw suggestie om mij aan te melden voor het lidmaatschap bij één van de vaste partners binnen uw alliantie.

http://tinyurl.com/j6u2l7x

Na mijn aanmelding verviel in ieder geval bij mij het eigen risico, en nu voel ik mij een stuk beter. 🙂

• Reageer
gravatar

Bellen is ook zoooo 2015. Vooruitstrevend van Ditzo dat men is gestopt met het fatsoenlijk telefonisch te woord staan van klanten. Dit zouden meer bedrijven moeten doen! Winkelen is natuurlijk ook een achterhaald concept, daarom zijn diverse winkels al gestopt met het verlenen van service aan het winkelend publiek. Innovatief.

• Reageer
gravatar

Whahahaha! Ik ging er van uit een lollig gesprek te gaan vieren met de redactie van De Speld, maar ik geloof dat ik werkelijk ditzo aan de andere kant van de whatsapp heb!!!! Zo jammer dat ik hier geen foto’s kan plaatsen! Ik lig gevouwen hier! Whahaha ha!

• Reageer