NASA ontdekt planeet identiek aan de aarde zonder Henk van Dorp

Frits Barend wel gewoon waargenomen op Kepler84f-henk

De NASA heeft een planeet ontdekt die volkomen identiek is aan de aarde, maar dan zonder Henk van Dorp. De planeet heeft de naam Kepler84f-henk gekregen. Het is nog onduidelijk waarom de evolutie op aarde wél Henk van Dorp heeft voortgebracht en op de exoplaneet niet.

Volgens NASA-onderzoeker John Dyke is de meest aannemelijke verklaring dat de ouders van Henk van Dorp op Kepler84f-henk geen Henk van Dorp konden krijgen: “Frits Barend is namelijk wel gewoon waargenomen op de exoplaneet.”

Door de ontdekking blijft Henk van Dorp voorlopig de enige unieke oud-presentator in het heelal. Een opsteker voor de journalist, die vanaf zijn vakantieadres op het nieuws reageerde: “Hartstikke leuk om te horen natuurlijk. Het is ook goed dat ze op die planeet nu eindelijk weten waarom het programma van Frits Barend jarenlang Barend & Van Dorp heette.”

Wetenschappers op de exoplaneet hebben inmiddels de aarde (met Henk van Dorp) ontdekt. De ontdekking is gelaten ontvangen. Iemand die identiek is aan NASA-onderzoeker John Dyke: “Er zijn miljarden sterrenstelsels met miljarden sterren. Statistisch kon het niet anders of Henk van Dorp.”

NASA is een groot onderzoek gestart naar overbejaarden, die aandachtsgeil naar hun eigen planeten loeren. Denk aan Wouke van Scherrenburg, Mart Smeets, Philip Freriks, Ferry Mingelen, Maarten van Rossum, Linda de Mol, Jan Pronk, Hans Wiegel, Wim Kok, Hans van der Togt en Jet van de Petteflet.

Bakellende, no sweat: op termijn blijkt geen enkele Nederlandse BN-generatie resistent tegen de werking van tijd, vrije radicalen, alcohol en oxidatie. Dus áls genoemde bejaarden al in de AOW-sfeer op de loer liggen, vroeg of laat krijgt De Tijd vat op ze en ze vergaan tot as vóór ze onheil kunnen aanrichten.
Erger is dat in de VS de Bush-dynastie met handen en voeten in de olie- en geldwereld blijft staan en zo nog generaties lang voor milieu-vervuiling zorgt.
Iets voor NASA, of NSA?

Ik bedoel geen paniek te zaaien. Maar het is mogelijk dat Van Dorp niet onder de normale omstandigheden op aarde is ontstaan, maar dat hij uit een andere evolutie dan de onze komt.

Miljarden Henks van Dorp hebben geen planeet. Soms vormen enkelen ervan een zwerm en proberen als zogenoemde Henkoïden de aarde te bereiken. Als je zo’n poging ziet mag je een wens doen. Overigens wordt beweerd dat er een paar maanden voordat de duitsers ons land binnenvielen toch eentje in Nederland is neergekomen. Het bewijs dat hier geen samenhang tussen was is nooit geleverd.

Dit is toch niet de exoplaneet waar een anoniem groot land Griekenland heeft opgekocht en omgedoopt in Gliekenland ?

Het is weer opvallend dat het natuurlijk weer in het teken van het voetbal staat en nog wordt vernoemd ook naar die voetbal malloten.

Waarom niet gewoon naar Kapitein Sparrow een fris een jong uiterlijk. Meteen geweldige uitstraling, waarmee je ook nog eens een beschuitje zou willen eten.

Dat wil je toch niet met van Dorp.

waarom dwepen vrouwen altijd met die geflipte acteurs en niet met een gewone zappende bankhanger zoals ik?

Misschien hebben ze op Kepler84f-henk Henk van Dorp wel naar onze planeet toegestuurd. Dat zou kunnen betekenen dat er hier op aarde twee Henk van Dorps rondlopen.

Henk van Dorp is een unieke algo- en bioritmische mutatie geweest die -in combinatie met Frits Barend- niet herhaalbaar bleek. De genetische structuur bleek niet compatibel. Zie in dit verband ook de gelegenheidscombinaties Pauw & Witteman, Knevel & Dinges, Vroom & Dreesmann, Juncker & Deysselbloem waarin de dominante partner in zijn eentje gezicht en kenmerkende eigenschappen van het duo bepaalde. Alleen in de familie Van Dorp zijn nog genetische sporen terug te vinden.

Volgens Google maps: Onze-Lieve-Vrouwstraat 6, 3910 Neerpelt, België
Maar dat zal toch niet?

Neerpelt en Meppel liggen wel ver van elkaar. Maar misschien komt De Slegte Wandelkaarten nog een oplossing aandragen.

Doet me denken aan een grap van Herman Finkers:
Ambtenaar: wat is uw status, gehuwd, gescheiden?
Burger : nee; vrijgezel
Ambtenaar: Hoezo?
Burger : Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Goed zo NASA, ga zo door en misschien is er ergens een exoplaneet die gelijk is aan de aarde, maar met een serieuze Speld-site.