trein

Griepepidemie ruim twee weken later door aangepaste dienstregeling

NS wijst met beschuldigende vinger naar ProRail


Uw reactie telt. Juist nu.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Het ligt aan het personeel. Neem toch Nederlands personeel, dat werkt op tijd, rijdt op tijd, is beleefd en spreekt keurig Nederlands, hoest en niest in de hand en wast de handen regelmatig.

Daarmee wordt de aankomst van de griep-epidemie dan nog wel niet voorkomen, maar zij wordt wèl binnen de kortste keren weer gedumpt in het buitenland.

Nu halen we vertragingen, ziektes en onvrede uit het buitenland. Sluit de grenzen en alles wordt beter!

Geen geld naar Griekenland, geen geld naar Afrika dat sterft van de honger, maar geld voor hypotheekrenteaftrek en onze volgende Volvo-uit-Born!

• Reageer
gravatar

Dit is geen griep, maar gewoon een knots van een carnavalskater. gelukkig woon ik boven de rivieren en gaan we gewoon volgende week met voorjaarsvakantie.

• Reageer
gravatar

En ik ben ingeënt, en ik reis niet met de NS. Dus ik zit dubbel goed.

BS FOR PRESIDENT!!

• Reageer
gravatar

Prof. dr. ir. Akkermans wordt genoemd als de nieuwe topman die van de NS en Prorail weer een geheel moet maken. Zijn naam gaat over de lippen. Meer kunnen we niet zeggen.

• Reageer
gravatar

De illustratie toont ons een trein van het Type Dóórloper, het treinstel is 34,2 km. lang en staat tussen de intercity-stopplaatsen Kootwijkerbroek en Sint Jobseik. De dienstverlening van Dóórlopers bestaat daaruit dat reizigers tegen (40 %) gereduceerde tarieven intern kunnen doorlopen van het ene station naar het andere zonder nat te worden. De wagons zijn verlicht en verwarmd en de reizigers mogen onderweg -naar keuze- neerzijgen in een eerste, tweede of derdeklasrijtuig of in restauratiewagons die om de vijf (5) kilometer zijn geposteerd. Aansluitingen voor Wifi, internet, zijn tegen meerkosten te gebruiken. De NS belooft forensen een gewichtsverlies van minimaal 5 kg. per week en opbouw van een imponerende conditie. Ouderen achter rollatoren en en op scootmobielen reizen goedkoper in de avonduren.

• Reageer